Lakus Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) When I posted the story about the unveiling of the Master Chief wax figure at madame Tussauds in Las Vegas yesterday, we had yet to get our hands on any actual photos of the big guy all completed. Well, you asked for it, you got it. Here he is in all his waxy glory accompanied by unveiler, Pete Wentz of Fall Out Boy. If you ask me, Pete seems a little too happy to be handling Master Chief's big ole' gun although I have to say it's a toss up on which one of them looks more fake. I'm going with Wentz. Kult da ^^ Endret 10. september 2007 av Lakus Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Næh, så stilig! Hadde ikke hatt noe imot å ha en slik en i rommet. Litt cosplay Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Hadde faktisk vert rimelig stilig å hatt den der i hus ja Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Til Salgs Brukeren packerbacker30252 på Ebay har lykkes å få tak i en av få produserte Master Chief-statuer i naturlig størrelse (213 centimeter høy) som har blitt utviklet til maredsføringen av Halo 2. De er håndmalte, håndskulptert og bygd i vinyl og plast. Noe å ha hjemme i stuen, på datarommet eller i bakgården? Det kanskje koster mer enn det smaker og for øyeblikket får du koste på ca. 5 000 kroner for herligheten og prisen stiger vel sikkert en god del når auksjonen går ut sent i natt. Her har du linken om du har noen tusenlapper som brenner i lommene dine... Endret 10. september 2007 av Zaleeeek Lenke til kommentar
Kennda_J Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Genialt. Må snart tenke på å dra til madame tussauds! Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Kanskje litt feil å spørre om det her, men når kommer Link? Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Greit jeg er en liten gutt i mannskropp når det kommer til dataspill og lignende. Men ærlig talt! Hvor forbanna fett hadde det egentlig vært å ha denne skulpturen på rommet? hva skal du med slik skrot? Lenke til kommentar
intox_neb Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Greit jeg er en liten gutt i mannskropp når det kommer til dataspill og lignende. Men ærlig talt! Hvor forbanna fett hadde det egentlig vært å ha denne skulpturen på rommet? hva skal du med slik skrot? 9463276[/snapback] HEh, stor HALO fan, men må si meg enig i siste taler Lenke til kommentar
Andhrim Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Vel, One man's trash... osv Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 i løpet av denne uka har jeg denne i romme mitt Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 Seriøst? Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 den voks statuen vil jeg ha hadde vært fin å ha på rommet Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Master Chief er og forblir STOR Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) i løpet av denne uka har jeg denne i romme mitt 9463476[/snapback] Samme her, gleder meg. Tror den skal ta seg bra ut ved siden av Legendary Edition. NB: denne jeg og Alper snakker om er ca. 30cm høy. Endret 10. september 2007 av StaBBer Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Den der så jo forbaska bra ut også da. I forhold til alle jeg har sett.. Tror faktisk Spaceworld ved Oslo City selger en MC-skulptur i naturlig størrelse, eller jeg kunne ihvertfall kjøpe den for 20.000 elns da jeg var innom der i fjor. Måtte bare spørre hva de skulle ha for den. Men kjøpte den ikke... Hadde desverre ikke 20k i lomma. Lenke til kommentar
DimebagBarrell Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Er jeg den eneste som hadde ønska at MC hadde skutt fyren som posa ved siden av han? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 Absolutt ikke den eneste! Lenke til kommentar
Typho Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) i løpet av denne uka har jeg denne i romme mitt 9463476[/snapback] Samme her, gleder meg. Tror den skal ta seg bra ut ved siden av Legendary Edition. NB: denne jeg og Alper snakker om er ca. 30cm høy. 9464543[/snapback] Og hvor er det dere kjøper denne herligheten fra om jeg tørr spørre? Kunne godt tenkt meg en slik jeg og Edit: Fant den hos Play-asia. Halo 3 - Master Chief ArtFX non scale prepainted statue Er det her dere har bestillt fra? Endret 10. september 2007 av Typho Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 kan bytte hender på den også jo :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå