L4r5 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Selv om man biter på her så får de ikke gjort så mye da... Man må nemlig oppgi en ny engangskode for å overføre penger Lenke til kommentar
TSP Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Men de kan vel bruke all den informasjonen for å utgi seg for å være deg L4r5, kan de ikke? Når det gjelder lenken ATWindosor kan de selvfølgelig ikke lenke til dnbnor sin side, for de kan på ingen måte klare å få samme lenke. For det andre innrømmer jeg selv at jeg ikke ofte pleier å titte opp på lenkefeltene etter å ha blitt sendt videre steder jeg stoler. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Men de kan vel bruke all den informasjonen for å utgi seg for å være deg L4r5, kan de ikke? 9463707[/snapback] DET er sant... Faen og jeg som ikke fikk noen epost. Kunne sendt dem info om en random ikke-eksisterende fyr Lenke til kommentar
OJodd Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Nå fungerer ikke siden lenger heller... Og sett at fiskerne er litt oppegående så skaffer de seg navnet ditt før de sender epost. Fortsatt ikke grunn til å stole på eposten... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Men de kan vel bruke all den informasjonen for å utgi seg for å være deg L4r5, kan de ikke? Genrelt er det lite vansklig å få tak i såpass med informasjon om en tilfeldig person, at jeg ikke ser på det som et kjempeproblem, sammenliknet med alle d andre mulighetene. AtW Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Ser ut som siden er borte nå, jeg kommer ihvertfall ikke inn på http://dnbnor.110mb.com/login.htm Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Greit nok at noen lar seg lure av slike mail som dette, pga manglende innsikt i tekniske ting, men å la seg lure av niagra-mail har lite med teknisk innsikt å gjøre, og har stort sett med at griskhet blinder fornuften. AtW 9462647[/snapback] Så enig så ening, disse som eventuelt lar seg lure av mail som denne fra "DNB Nor" syns jeg synd på. Men alle idiotene som lar seg lure av feks Nigeria mail, T5CP, og den typen hjerneløse inversteringsprosjekter der man liksom er så fantastisk mye lurere enn alle andre, og dermed vil håve inn helt latterlig stor avkastning, har jeg faktisk ikke så mye sympati med når de blir lurt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå