John Keats Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Hvordan kan jeg aktivere ekstra knapper på musa? Har en USB-mus med 5 knapper, men det er kun musehjulet og venstre/høyreklikk som fungerer. Skulle gjerne hatt knappene på siden til å fungere så jeg lettere kan bla frem og tilbake gjennom sider i Opera. har Ubuntu.. Endret 10. september 2007 av Smeagoldfish Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Da må du vel bare laste ned software fra de som lager musa. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 Har prøvd, men finnes kun drivere for XP og Vista. Har en Logitech MX 518 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Ah. Så ikke den lille "har ubuntu"-kommentaren isted. Linux har jeg ikke peiling på. Du må sikkert skrive make -f-f-r-t--f-d-4-%23-g-f24 /home/dev/null i console så ordner det seg. Ja, også hadde en kar linux på skolepc'n som vi brukte til å kræsje windows95-maskiner med. Det var tøft, det for 15 år siden Først var det teardrop, deretter newtear. Never failed. Endret 10. september 2007 av Bitex Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 Ah. Så ikke den lille "har ubuntu"-kommentaren isted. Linux har jeg ikke peiling på. Du må sikkert skrive make -f-f-r-t--f-d-4-%23-g-f24 /home/dev/null i console så ordner det seg. 9462429[/snapback] Nei er ikke så rart :-) Glemte å nevne at det var ubuntu i stad. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Burde vel sett selv at du posta i gnu/linux-forumet. Men men. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 Fant uansett en løsning nå :-) Her om noen andre har samme problem: http://www.cs.cornell.edu/w8/~djm/ubuntu/f...e-5button-mouse Lenke til kommentar
Kaplan Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 den løsningen og mange andre lure triks finner du på denne fine guiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå