AndreasGS Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Hallo! Jeg har nettop installert Vista Ulitimate på pcen min, pcen er vista ready eller hva nå de kaller det men når jeg sitter på den nå med vista så begynner skjermen og blinke som fy noen ganger. Har skjermkort driveren som følger med på vista (Lastet ned den nyeste driveren acer hadde siden AMD tydeligvis ikke lager drivere for radeon mobility x1600 til vista ) men da virket det som den bare klikka enda mere. Jeg har en Acer aspire 5760. Noen som har hatt lingnene problemer eller vet om noe jeg kan gjøre for og fikse dette? Endret 9. september 2007 av AndreasGS Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Skjermkort dit har ikkje støtte får vista, fann den info på heimesida til ATI. http://support.ati.com/ics/support/default...uestionID=26978 Lenke til kommentar
AndreasGS Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 Herregud! Hvorfor skriver de windows vista ready og sånt piss på pcen også gidder ikke ATI og lagde drivere eller hva nå som mangler. Dette er siste gang jeg eier noe som er AMD/AIT! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Det har ikke noe med at skjermkortet ikke støtter Vista, det er bare det at AMD/ATi har gitt laptop-produstenter ansvaret for driverene for sine maskiner. Kan også være lurt å lese om hva Vista Ready er. Mange som har missforstått hva det menest med Vista Ready. Uansett ta kontakt med Acer om drivere, dette er ikke noe du kan legge skylden på AMD/ATi for... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå