enkasasa Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Heisann, noen som har tips til kabinett? skal ha det i stereo benken, så må være liggende.. gjerne skjerm foran som viser hva man ser på og hvor langt man er kommer.. max pris er rundt 1500.. har ett microatx hovedkort som skal passe inni også.. håper noen har noen gode tips Lenke til kommentar
haraldov Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Sjekk anbefalinger på www.hardware.no . Har tidligere hatt et Silverstone kabinett, men var misfornøyd med det da det hadde to 60 mm vifter som bråkte en del. Et kabinett bør ha 80 mm vifter da de bråker mindre. Husk at pcen skal stå i stuen!! og du vil irritere deg over støy. Harald Lenke til kommentar
enkasasa Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 Sjekk anbefalinger på www.hardware.no .Har tidligere hatt et Silverstone kabinett, men var misfornøyd med det da det hadde to 60 mm vifter som bråkte en del. Et kabinett bør ha 80 mm vifter da de bråker mindre. Husk at pcen skal stå i stuen!! og du vil irritere deg over støy. Harald 9462986[/snapback] har en maskin som står i stua nå. men det er vanlig midi kabinett.. den bråker ikke for mye.. så skal egentlig bare flytte de delene over i ett htpc kabinett.. så trenger egentlig bare råd til ett kabinett som ikke blir for varmt, ser bra ut, og helst skjerm foran... Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Antec Fusion 430 Nå med innebygd MCE-mottaker. Review av lillebror samt Fusion (v1): http://www.silentpcreview.com/article591-page1.html Plukkes opp for latterlige 1300,- med VFD, alu. og MCE mottaker. EDIT: Finnes og i sort Endret 10. september 2007 av Spragleknas Lenke til kommentar
enkasasa Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 Antec Fusion 430 Nå med innebygd MCE-mottaker. Review av lillebror samt Fusion (v1): http://www.silentpcreview.com/article591-page1.html Plukkes opp for latterlige 1300,- med VFD, alu. og MCE mottaker. EDIT: Finnes og i sort 9468746[/snapback] vet du hvor man får kjøpt den i sort? finner den bare til 1700 i sort.. hvis jeg får den til 1300 tar jeg den finner bare v1 i sølv til 1300... Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:...55;c:36139;r:pg ... og alle andre som er dønn like (eks. Stretto). Har hørt at lillebror (NSK2400 - nå NSK2480, som kanskje skifter navn igjen pga Antec's nye navngiving) skal komme i sort.... Lenke til kommentar
enkasasa Skrevet 11. september 2007 Forfatter Del Skrevet 11. september 2007 (endret) http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:...55;c:36139;r:pg ... og alle andre som er dønn like (eks. Stretto). Har hørt at lillebror (NSK2400 - nå NSK2480, som kanskje skifter navn igjen pga Antec's nye navngiving) skal komme i sort.... 9475576[/snapback] og dette er akkurat den samme? var bare redd for å kjøpe noe uten å ha sett bilde, siden jeg da ikke selv var 100 % sikker på at det var samme.. den havner nok hos meg tenker jeg.. virker som et bra billig alternativ.. hvordan går det med vanlige pci kort i dette kabinettet? Endret 11. september 2007 av kaenha Lenke til kommentar
enkasasa Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Fint :-) 9480829[/snapback] hva slags dvd-rom er det som passer i dette kabinettet? funker det med vanlig dvd-rom? eller må jeg ha slim hva er forskjell på: denne og denne? er kjipt når de ikke har bilde.. kan være max 15 cm høyt også.. tror det blir vanskelig.. Endret 17. september 2007 av kaenha Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Er det slik at vi snakker kun om Fusion? I så fall: hvordan går det med vanlige pci kort i dette kabinettet? Helt fint hva slags dvd-rom er det som passer i dette kabinettet? funker det med vanlig dvd-rom? Alle vanlige. Har montert i Optiarc uten problemer (Sony og Nec) De to linkene er samme produkt, men de har endret navngiving for å inkludere PSU effekten (se Antec sine hjemmesider) Høyden finner du og på Antec sine sider. Kan evt. måle, da jeg har det hjemme nå (bygger for en). Lenke til kommentar
enkasasa Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 (endret) Er det slik at vi snakker kun om Fusion? I så fall:hvordan går det med vanlige pci kort i dette kabinettet? Helt fint hva slags dvd-rom er det som passer i dette kabinettet? funker det med vanlig dvd-rom? Alle vanlige. Har montert i Optiarc uten problemer (Sony og Nec) De to linkene er samme produkt, men de har endret navngiving for å inkludere PSU effekten (se Antec sine hjemmesider) Høyden finner du og på Antec sine sider. Kan evt. måle, da jeg har det hjemme nå (bygger for en). 9512904[/snapback] kunne ikke finne høyden på antec sine sider. hadde vært kjempe fint om du kunne målt.. for dette var ett pent og billig kabinett syns jeg.. blir nok den sorte versonen.. burde jeg kjøpe noe ekstra vifter med? og den ene av de jeg linket til kosta jo 300 kroner mer enn den andre.. Endret 17. september 2007 av kaenha Lenke til kommentar
enkasasa Skrevet 17. september 2007 Forfatter Del Skrevet 17. september 2007 har funnet ut av ting nå Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 OK. Mer her: http://www.silentpcreview.com/article591-page1.html Lenke til kommentar
TheKnight Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 OK. Mer her: http://www.silentpcreview.com/article591-page1.html 9516116[/snapback] Vet du om noen steder som har NSK2400 eller NSK2480 på lager? Synes egentlig utvalget av htpc-kabinetter er helt elendig, og ingen har noe på lager (nesten i alle fall). Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 dessverre. Du finner mange hos Pixmania, samt at SHG og Microplex (dermed også NetShop) har en del LianLi (samt Silverstone) Lenke til kommentar
TheKnight Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 dessverre. Du finner mange hos Pixmania, samt at SHG og Microplex (dermed også NetShop) har en del LianLi (samt Silverstone) 9520417[/snapback] Har sett litt på pixmania, men er redd for å handle der pga. så elendig omtale på hw. De andre butikkene du nevnte hadde jeg sett litt på fra før av. De har nesten ingen ting på lager de heller. Hvor får htpc-byggere som ikke vil ha noe som er høyere enn 15 cm kabinettene sine fra? Det er ikke akkurat så mange slike å velge i (som finnes på lager). Beklager at jeg gikk litt ot. Lenke til kommentar
enkasasa Skrevet 18. september 2007 Forfatter Del Skrevet 18. september 2007 dessverre. Du finner mange hos Pixmania, samt at SHG og Microplex (dermed også NetShop) har en del LianLi (samt Silverstone) 9520417[/snapback] Har sett litt på pixmania, men er redd for å handle der pga. så elendig omtale på hw. De andre butikkene du nevnte hadde jeg sett litt på fra før av. De har nesten ingen ting på lager de heller. Hvor får htpc-byggere som ikke vil ha noe som er høyere enn 15 cm kabinettene sine fra? Det er ikke akkurat så mange slike å velge i (som finnes på lager). Beklager at jeg gikk litt ot. 9520578[/snapback] helt greit det, siden jeg har fått svar.. jeg skal bestille denne tenkte jeg.. den er 14 cm høy.. og passer fint for meg ihvertfall.. Ja utvalget av Htpc kabinetter er utrolig dårlig.. skuffende dårlig! Lenke til kommentar
TheKnight Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) dessverre. Du finner mange hos Pixmania, samt at SHG og Microplex (dermed også NetShop) har en del LianLi (samt Silverstone) 9520417[/snapback] Har sett litt på pixmania, men er redd for å handle der pga. så elendig omtale på hw. De andre butikkene du nevnte hadde jeg sett litt på fra før av. De har nesten ingen ting på lager de heller. Hvor får htpc-byggere som ikke vil ha noe som er høyere enn 15 cm kabinettene sine fra? Det er ikke akkurat så mange slike å velge i (som finnes på lager). Beklager at jeg gikk litt ot. 9520578[/snapback] helt greit det, siden jeg har fått svar.. jeg skal bestille denne tenkte jeg.. den er 14 cm høy.. og passer fint for meg ihvertfall.. Ja utvalget av Htpc kabinetter er utrolig dårlig.. skuffende dårlig! 9521226[/snapback] Jeg synes den var litt dyr i forhold til at psu-en ikke er helt stille, pluss at jeg ikke ville ha volumknapp og display. Jeg endte opp med SILVERSTONE SST-LC20 og Seasonic S12-II psu. Da blir det i alle fall stille. Men det ble litt dyrere enn jeg først hadde tenkt. Antec NSK2400-EC hadde jo egentlig dekket behovet, så kunen jeg heller ha gjort noe med psu-en senere. (Plass ordner jeg vet å forandre hylleavstanden i diy-stereobenken min. Ville helst bare slippe å gjør det.) Edit: Nå regnet jeg bare med at du mente ANTEC Fusion V2. Endret 18. september 2007 av TheKnight Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå