Alt-Ctrl Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 PCn jeg har nå står i signaturen min, og jeg har tenkt til å oppgradere de viktigste komponentene, hovedkort, prosessor, minne og skjermkort. Mine komponenter. Det jeg er ute etter er innspill på hovedkort, ram og skjermkort. Er det for dårlig det jeg har valgt der? Regner med at prosessoren er grei nok, men vil jeg egentlig merke noen spesiel ytesesforandring på den biten, eler burde jeg spandere på meg en litt kraftigere en? Husk at jeg er en lutfattig student Regner med at Levicom PSUen på 450W holder greit? Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Hmm.. ville kanskje lagt litt mer penger i HK og skiftet til intel brikkesett med tanke på vidre oppgradering i fremtiden, men så spørs det om du skal kjøpe en ny maskin om noen år eller fortsette å oppgradere da. 450 psu burde vel holde. Jeg er ikke så dreven i dette, bare sånn jeg tenkte med en gang Trenger du SLI? er ikke det for å sette flere kort i serie? Endret 9. september 2007 av Cri Lenke til kommentar
Tydeus Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Tja virker ok, AM2 skal jo passe til neste generasjons AMD brikker, så er nok mer enn bra nok Eneste jeg kan si, er hva er vitsen med å bestille fra 4 forskjellige steder? Blir jo 4 ganger betaling i porto... Redigert..,skrivefeil...trøtt Endret 10. september 2007 av Tydeus Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Amentio har alle varene;) Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 Tja virker ok, AM2 skal jo passe til neste generasjons AMD brikker, så er nok mer enn bra nok Eneste jeg kan si, er hva er vitsen med å bestille fra 4 forskjellige steder? Blir jo 4 ganger betaling i porto... Redigert..,skrivefeil...trøtt 9462402[/snapback] Kommer selvsagt ikke til å gjøre det Men dere mener altså at grafikkortet er bra nok, selv om det ikke har vifte? Lenke til kommentar
pirium Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Bytt skjermkort til x1950pro, litt billigere, og et bedre kort. Du kan sikkert spare noen hundrelapper på å velge billigere rambrikekr også. Lenke til kommentar
Øyvind Skogseide Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Du får Radeon X1950PRO 512Mb for samme prisen. og det er en del betre. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 11. september 2007 Forfatter Del Skrevet 11. september 2007 Ok, takker for tips folkens. Da skal jeg se om jeg ikke får skrapt sammen litt småpenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå