Gå til innhold

Billig oppgradering. MB, RAM, GC & CPU

Anbefalte innlegg

PCn jeg har nå står i signaturen min, og jeg har tenkt til å oppgradere de viktigste komponentene, hovedkort, prosessor, minne og skjermkort.

Mine komponenter.

Det jeg er ute etter er innspill på hovedkort, ram og skjermkort. Er det for dårlig det jeg har valgt der?

Regner med at prosessoren er grei nok, men vil jeg egentlig merke noen spesiel ytesesforandring på den biten, eler burde jeg spandere på meg en litt kraftigere en? Husk at jeg er en lutfattig student :blush::p

Regner med at Levicom PSUen på 450W holder greit?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm.. ville kanskje lagt litt mer penger i HK og skiftet til intel brikkesett med tanke på vidre oppgradering i fremtiden, men så spørs det om du skal kjøpe en ny maskin om noen år eller fortsette å oppgradere da. 450 psu burde vel holde. Jeg er ikke så dreven i dette, bare sånn jeg tenkte med en gang :)

Trenger du SLI? er ikke det for å sette flere kort i serie?

Endret av Cri
Lenke til kommentar

Tja virker ok, AM2 skal jo passe til neste generasjons AMD brikker, så er nok mer enn bra nok :)

Eneste jeg kan si, er hva er vitsen med å bestille fra 4 forskjellige steder? Blir jo 4 ganger betaling i porto...

Redigert..,skrivefeil...trøtt

Endret av Tydeus
Lenke til kommentar
Tja virker ok, AM2 skal jo passe til neste generasjons AMD brikker, så er nok mer enn bra nok :)

Eneste jeg kan si, er hva er vitsen med å bestille fra 4 forskjellige steder? Blir jo 4 ganger betaling i porto...

Redigert..,skrivefeil...trøtt

9462402[/snapback]

Kommer selvsagt ikke til å gjøre det :)

Men dere mener altså at grafikkortet er bra nok, selv om det ikke har vifte? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...