AndersT2 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Jeg har delt opp system disken min i 2. Den som XP ligger på har 15 GB til rådighet. Og det viser seg av og til å bli litt lite hvis jeg pakker ut mye filer. Da blir den full, og jeg må inn å slette ting i temp mappen (eller restarte maskinen) Er det mulig å flytte temp mappen til en annen harddisk? For selv om jeg pakker ut i fra harddisk H: til en annen mappe på H:, så bruker den jo C: partisjonen til mellomlagring. Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Tviler på det er mulig og flytte temp mappa på den måtten med du kan bruker programet CCleaner til og rydde opp unødvendig filer (temp osv) Lenke til kommentar
b21a Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Gå til Systemegenskaper->avansert, klikk på miljøvariabler. Der finner du stien til forskjellige temp mapper, og du kan endre plasseringen av dem. Lenke til kommentar
RolfB Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 det går fint å legge den på en annen partisjon på en annen disk har gjort det selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå