Rambo82 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 -Hovedkort: Asus p5be plus -Ram: 2gb (corsair og kingston pc6400 cl4) -XFX 8800GTS 320mb pcie 16x --intel core 2 duo E6600 2.4ghz -Thermaltake Big typhoon vx120 justerbar cpu vifte. -Kabinett: Thermaltake sViking med 120mm justerbar vifte foran og bak. + temp display i front. -dvd brenner 52x og dvd spiller -250gb maxtor og 320gb seagate barracuda sata2 HDD. -Logitech tastatur og Saitek gaming mus med 1600dpi. -fujitsu siemens pc høyttalere inkl. sub. -Hiper 530w Psu -trådløst pci kort -mikrofon -Windows xp home edition 1 lisens inkl. cd. (originalt) -phillips 109es 19" crt skjerm. -diskettstasjon(hehe) hva tror dere jeg kan forlange/få? Lenke til kommentar
stormx Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Hvis du virkelig har en 52x dvd-brenner ville jeg kansje solgt den separat Neida, et sted mellom 6 og 8.000 litt avhengig av hvor du legger den ut høres rimelig ut. Finn.no er alltid best hvis du vil ha mest for pengene Og en CRT skjerm er nesten ikke positivt å selge med en gang mener nå jeg Det er give-away-ware i beste fall.. Lykke til med salget! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå