Stangern Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Hei. For en tid tilbake fant jeg et spill på nettet som man kunne laste ned, men problemet er at jeg ikke husker hva spillet heter. Beskrivelse av spillet: Det var first person krigs spill hvor man faktisk er i Sverige og Norge(nemlig det som gjør spillet så interresant!). Man kan bevege seg rundt på Svinesund og andre steder i Norge og Sverige. Kjente ting og butikker fra stedene er også å se i spillet. Hvis jeg ikke husker feil, så tror jeg spillet liksom var fra fremtiden og at Norge og Sverige var i krig Noen som vet hva jeg snakker om? I såfall skriv ned navn på spillet eller link til siden... Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 slenger meg på får dette hørtest intresant ut! Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Er ikke dette den BF modden? Husker ikke navnet. Lenke til kommentar
Stangern Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 slenger meg på får dette hørtest intresant ut! 9462135[/snapback] Jeg vet! Har lenge hatt lyst til å prøve dette! Lenke til kommentar
Fremlin Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Vet ikke hva det heter men dette er en god tråd å prøve Spill id Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Vet ikke hva det heter men dette er en god tråd å prøve Spill id 9462147[/snapback] Tas til følge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg