GeneralCody Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) I dag åpnet Norwegian Python Interest Group, listet på python.org. Håper så mange som mulig registrerer seg her, så vi kan lage et landsdekkende Python forum på norsk! Norpig (NorwegianPythonInterestGroup) Navnet er jo overlegent. Norpig Endret 9. september 2007 av GeneralCody Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 det kommer opp en rute hvor jeg må skrive inn brukernavn og passord for og komme videre..ingen reg mulighet. Lenke til kommentar
GeneralCody Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 det kommer opp en rute hvor jeg må skrive inn brukernavn og passord for og komme videre..ingen reg mulighet. 9462005[/snapback] Ikke nå lenger... Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Url not found... Lenke til kommentar
salah Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Skikkelig aktivt forum.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Bra initiativ, GeneralCody - men hvorfor ikke gjennomføre det litt bedre ? Dersom du ikke sitter på kompetansen så er det nok mulig å få med seg noen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Ser bra ut, men lite innlegg der :S Jeg er seff tomhel Lenke til kommentar
salah Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Jeg er med på å forbedre det Lenke til kommentar
GeneralCody Skrevet 16. september 2007 Forfatter Del Skrevet 16. september 2007 Jeg er med på å forbedre det 9486128[/snapback] Det var så liten respons på det, at jeg gadd ikke ha det lenger... Bare flaming på IRC osv... :-( Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Nei, kom igjen! Python er morro, det er et kjekt språk med mange muligheter. Et dedikert forum hadde vært skikkelig knall, jeg syns du kan stå på. Du har jo domene, dette kan bli bra. Lenke til kommentar
salah Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Kom igjen da, drittunger finnes overalt. Be venner spre ordet, de kan vennene av vennene spre ordet, osv.. Personlig kan jeg hjelpe med å sette opp ting og tang.. Kan få det til, men du må ha litt mer tro. Flaming kommer over alt, alle steder. Lenke til kommentar
ehellabe Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Har Norpig blitt erstattet av Pythonforum.no? Siden virker ikke og det jeg leser i tråden her gjør meg mistenksom.. Einar Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Klikkbar lenke. http://pythonforum.no/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå