Gå til innhold

HDTV til gaming


Anbefalte innlegg

Familien skal kanskje snart flytte, og det blir da en kjellerstue, som jeg for øyeblikket lurer på hvilken tv jeg skal putte i.

 

Jeg ser svært sjelden på film, så TVen blir brukt nesten utelukkende til HD konsollgaming.

Jeg er litt usikker på hvilken størrelse jeg er interessert i, men skal minst ha 32".

Har ganske store begrensinger ang Pris, og bør ikke overstige 10 000 med mange tusen.

 

Takk for all hjelp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Familien skal kanskje snart flytte, og det blir da en kjellerstue, som jeg for øyeblikket lurer på hvilken tv jeg skal putte i.

 

Jeg ser svært sjelden på film, så TVen blir brukt nesten utelukkende til HD konsollgaming.

Jeg er litt usikker på hvilken størrelse jeg er interessert i, men skal minst ha 32".

Har ganske store begrensinger ang Pris, og bør ikke overstige 10 000 med mange tusen.

 

Takk for all hjelp.

9461991[/snapback]

du burde se på en lg lcd skjerm de jeg har sett er det veldig bra bilde på

i alle fall gå for lcd når den blir brukt for det meste til spilling

Lenke til kommentar
Familien skal kanskje snart flytte, og det blir da en kjellerstue, som jeg for øyeblikket lurer på hvilken tv jeg skal putte i.

 

Jeg ser svært sjelden på film, så TVen blir brukt nesten utelukkende til HD konsollgaming.

Jeg er litt usikker på hvilken størrelse jeg er interessert i, men skal minst ha 32".

Har ganske store begrensinger ang Pris, og bør ikke overstige 10 000 med mange tusen.

 

Takk for all hjelp.

9461991[/snapback]

du burde se på en lg lcd skjerm de jeg har sett er det veldig bra bilde på

i alle fall gå for lcd når den blir brukt for det meste til spilling

9464576[/snapback]

 

 

Jeg skal jo selvfølgelig ha LCD.

Er det ingen som har noen flere tips? Viktig med høy kontrast.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...