Kristoffer Torp Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Hei.. Jeg skal ha en ny pc. Derfor så jeg på komplett.no og der så jeg på de pakkeløsningene som var der. Er de noe å satse på? Eller burde jeg kjøpe en annen pc? Det skal brukes til spilling for det meste, det blir en del skriving og masse mer. Det skal også være XP ikke Vista. På forhånd takk! Mvh -Torp0710 Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Jeg synes det virker litt dyrt på komplett, men det er nå min mening. Jeg har satt sammen en Quad Sjekk ut www.jmdata.as for pakke løsninger. Grei Quad for 7 lapper der Endret 10. september 2007 av Cri Lenke til kommentar
Kristoffer Torp Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 Ja, men jeg er ikke så god til å sette sammen en pc. Eller jeg har aldri satt sammen en. så det må være enkelt å sette den sammen. sånn som han ene på komplett. der det står "Veldig enkel å sette sammen klarte det på første forsøk." Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Anbefaler at du har noen erfarne venner til å hjelpe deg å sette sammen pcen ellers så ville jeg heller kjøpt en ferdig montert pcpakke, hvis dette er din første gang. Lenke til kommentar
Laugens Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Eller få netshopen til å bygge pc for deg. Lenke til kommentar
Mystikal1 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Du får like god pc på komplett som hos andre steder, ulempen med å kjøpe hos andre steder er høy fraktpris og at du må sette sammen selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå