Gå til innhold

Litt spørsmål om ps3

Fenixen

Anbefalte innlegg

Hei vurderer kjøp etterhvert og har i den forbindelse noen spørsmål jeg håper jeg kan unngå og google meg ihjel for å få skikkelige svar på:

1. Hva kan lagres på hardisken på ps3?

1a: Kan man feks lagre nyeste episode av Lost og spille den av direkte fra ps3 ?

1b: Visst ikke.... Må/kan man streame innhold fra pcen ? Noen format den i tilfelle ikke støtter ?

2. Støtter den brente dvd filmer? :love: (Problemer med enten PAL eller NTSC?)

3. Hørte rykter om at Blueray avspilleren eller boksen i seg selv ikke sender ut filminnhold i FULL HD? Det ble sagt at den bare støttet 1080 i spill.. er det noe hold i dette ?

3b: Støtter den de nye lydformatet som ligger på Blueray diskene fullt ut ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Hva kan lagres på hardisken på ps3?

du kan egentlig lagre alt du vil..men skal du sjå film må dei vere i Mpeg4 viss eg har sjønt det rett...du kan streama det meste frå pcen men da treng du ein pc med litt prossesor kraft siden pcen står for all dekoding..du kan streame media player filer, mpeg4, enten divx eller xvid, ikkje sikker der..det meste av formater...:)

2. Støtter den brente dvd filmer?

den støtter alt av brente dvder/cder trur eg, det gjør forsovidt x360 og..

3. Hørte rykter om at Blueray avspilleren eller boksen i seg selv ikke sender ut filminnhold i FULL HD? Det ble sagt at den bare støttet 1080 i spill.. er det noe hold i dette ?

Bluray spiller i ps3 støtter opp til 1080p viss du bruker HD kabler og sjølvsagt har ein tv som støtter opp til 1080p, i spill kommer vel det an på om spillet er laget for 1080p, spill som gjør det er virtua tennis, ridge racer, gran turismo 5..og flere..

3b: den støtter 7.1 dolby digital..her er det andre som kan forklare bedre.::)

Lenke til kommentar
Det er Heaven samlet i en liten svart boks. Mangler bare damer som popper ut av den....Og øl.

9462223[/snapback]

hehe jeg kunne vel like grett summert opp spørsmålene mine og spurt om det ;)

Takker for raske og gode svar!!

det aller viktigste var at den kunne spille av brente dvder, spilleren min begynner å ta kvelden, må ha noe som jeg kan se min "lille" samling av "backups" på :innocent:

Lenke til kommentar
Må huske på at DVD-avspilling på PS3 ikkje er sonefri da :) Men du har muligens oversikt over sonene på dine DVD-bakcups? Dersom ikkje er det jo ein glimrende måte å finne ut av det på no :p

9463095[/snapback]

ja det og var vel noe... var i prat med dama til en som har ps3, dem hadde visst opplevd hakking og problemer på noen av dvdene dem brente ut, får dra med meg en bunke dvder i butikken :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...