SteffenMA Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Hva betyr denne forkortelsen "SV"? Jeg har leita opp og ned på google, men finner ingen svar. Kan noen hjelpe? Edit: Skrivefeil.. Endret 10. september 2007 av Krater Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Supa ... Velly good ! Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 Cri skrev: Supa ... Velly good ! 9461892[/snapback] Ingen som vet? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Den behøver ikke bety noe som helst, kanskje SV betegner ett utstyrsnivå, at det er en modelltype. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 SV? Stasjonsvogn? Eller, er vel STV det, men kanskje noen har skippa V'en? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Det betyr nok litt forskjellige ting fra bil til bil. Her står det kanskje for "stasjonsvogn", men jeg tror ikke det står for "stasjonsvogn" på Lamborghini Diablo SV. EDIT: Jeg tror kanskje SV her står for "Standard Version" eller noe slikt, siden H1 SV er en veldig basic utgave. Endret 10. september 2007 av Isbilen Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 SV står for sosialistisk venstreparti og betyr at det er en sosialistisk godkjent bil, da på den fabrikken får alle lik lønn uansett arbeid, og man har en diktator til sjef! Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Sumtin go Vroom !! Endret 11. september 2007 av Cri Lenke til kommentar
spiffers Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Siss iss a Vehikkel Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 11. september 2007 Forfatter Del Skrevet 11. september 2007 Isbilen skrev: Det betyr nok litt forskjellige ting fra bil til bil. Her står det kanskje for "stasjonsvogn", men jeg tror ikke det står for "stasjonsvogn" på Lamborghini Diablo SV. EDIT: Jeg tror kanskje SV her står for "Standard Version" eller noe slikt, siden H1 SV er en veldig basic utgave. 9469129[/snapback] ja det hørtes troverdig ut Men da sier vi det sann også lar jeg den ligge. Thanks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå