Snorre Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 (endret) Det verste er jo at det er folk som tjener på ting i dette spillet. For eksempel er det en tysk dame som tjener en feit årslønn (Opp imot en halv million norske kroner) på dette spillet. Hun er den som tjener best av alle i spillet, but still. Det er litt penger å tjene. Når det gjelder sex med insekter og enhjørninger ser jeg rett og slett ikke problemet. Hadde det vært sex med barn (pedofili), sex med lik (necrofili) eller lingnende hadde jo saken vært av en annen art og høyere kaliber. Men litt uskyldig enhjøring-sex har da aldri skdet noen. For Guds skyld, det er ett spill, hverken mer eller mindre. Det er ingen som tvinger noen til å spille det. Endret 15. september 2007 av Snorre Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 kan noen låne meeg en bruker eller gi meg en bruker? skal ikke misbruke kontoen, skal bare spille spillet. grunnen er at jeg ikke har pay pal... Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Det verste er jo at det er folk som tjener på ting i dette spillet. For eksempel er det en tysk dame som tjener en feit årslønn (Opp imot en halv million norske kroner) på dette spillet. Hun er den som tjener best av alle i spillet, but still. Det er litt penger å tjene. Når det gjelder sex med insekter og enhjørninger ser jeg rett og slett ikke problemet. Hadde det vært sex med barn (pedofili), sex med lik (necrofili) eller lingnende hadde jo saken vært av en annen art og høyere kaliber. Men litt uskyldig enhjøring-sex har da aldri skdet noen. For Guds skyld, det er ett spill, hverken mer eller mindre. Det er ingen som tvinger noen til å spille det. 9503424[/snapback] Imo, hadde det ikke vært noe annet med barn og lik. Ta spill som Fable osv. der du kan drepe hvem som helst. Det er fortsatt et spill. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 kan noen låne meeg en bruker eller gi meg en bruker? skal ikke misbruke kontoen, skal bare spille spillet. grunnen er at jeg ikke har pay pal... 9503579[/snapback] Det er gratis å få seg en Pay Pal konto, du trenger heller ikke bank kort til det. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 kan noen låne meeg en bruker eller gi meg en bruker? skal ikke misbruke kontoen, skal bare spille spillet. grunnen er at jeg ikke har pay pal... 9503579[/snapback] Det er gratis å få seg en Pay Pal konto, du trenger heller ikke bank kort til det. 9507468[/snapback] kan du fortelle meg hvordan man lager seg pay pal konto. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 får ikke valgt sms provider til acounten min så jeg får ikke lagd. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Registrerte meg for noen dager siden og da ble jeg ikke spurt om noen som helst form for personlige opplysninger, bortsett fra ekte navn, men der skrev jeg bare nicket mitt Lenke til kommentar
Mato Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 dette spillet er jo gammelt da , og er vel og det eneste spillet i verden med en egen øknomi hvor du kan veksle penger fra spillet til ordentlige penger !! Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) okey fikk til å registrere meg. støtte dette spillet vista? Endret 17. september 2007 av morgan_kane Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 fant ut at det ikke støtter vista. satan no ble eg forbanna. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 dette spillet er jo gammelt da , og er vel og det eneste spillet i verden med en egen øknomi hvor du kan veksle penger fra spillet til ordentlige penger !! 9512353[/snapback] Det er ikke helt korrekt, project entropia har også egen økonomi hvor man kan veksle ingame penger til ekte penger. Lenke til kommentar
dask Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 hahahahha! Det her spillet må jeg nesten bare prøve.. ser jo helt fjernt ut huff Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 kan f.eks jeg tjene penger i dette spillet? Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Så vidt jeg har forstått er dette et slags virtuelt univers med egen økonomi med greier, og jeg leste litt om det i en brosjyre jeg fant i et fly. Det er penger å tjene innad i spillet, og mange store firmaer som NRK og BBC har kjøpt eiendommer, eller øyer, der inne. Et «Second Life»-firma kalt Sensual Stoneworks står bak konseptet som fremstår som en slags krysning av kunstinstallasjon og skitne sexfantasier. Så på måten det er skrevet på tolker jeg det som at det er et firma i spillet som heter Sensual Stoneworks som har etablert seg inne i spillet. Vennligst rett meg dersom noen vet jeg tar feil Men likevel, dette er et av de sprøeste påfunnene jeg har sett noensinne Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 kan f.eks jeg tjene penger i dette spillet? 9535989[/snapback] I teorien kan du det, men for å tjene penger må du også investere penger. Som du kan risikere å tape Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 ler! folk er syke : p Lenke til kommentar
xersess Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 koffor er ikkje denne tråden i pc-spill skal nedlaste spelet no eg har ikkje nokke bedre å ta meg til Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Syke, syke mennesker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå