Gå til innhold

Seriøst :S Er dette et spill?


Gjest

Anbefalte innlegg

Det verste er jo at det er folk som tjener på ting i dette spillet. For eksempel er det en tysk dame som tjener en feit årslønn (Opp imot en halv million norske kroner) på dette spillet. Hun er den som tjener best av alle i spillet, but still. Det er litt penger å tjene.

 

Når det gjelder sex med insekter og enhjørninger ser jeg rett og slett ikke problemet. Hadde det vært sex med barn (pedofili), sex med lik (necrofili) eller lingnende hadde jo saken vært av en annen art og høyere kaliber. Men litt uskyldig enhjøring-sex har da aldri skdet noen. For Guds skyld, det er ett spill, hverken mer eller mindre. Det er ingen som tvinger noen til å spille det.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det verste er jo at det er folk som tjener på ting i dette spillet. For eksempel er det en tysk dame som tjener en feit årslønn (Opp imot en halv million norske kroner) på dette spillet. Hun er den som tjener best av alle i spillet, but still. Det er litt penger å tjene.

 

Når det gjelder sex med insekter og enhjørninger ser jeg rett og slett ikke problemet. Hadde det vært sex med barn (pedofili), sex med lik (necrofili) eller lingnende hadde jo saken vært av en annen art og høyere kaliber. Men litt uskyldig enhjøring-sex har da aldri skdet noen. For Guds skyld, det er ett spill, hverken mer eller mindre. Det er ingen som tvinger noen til å spille det.

9503424[/snapback]

Imo, hadde det ikke vært noe annet med barn og lik. Ta spill som Fable osv. der du kan drepe hvem som helst. Det er fortsatt et spill.

Lenke til kommentar

Så vidt jeg har forstått er dette et slags virtuelt univers med egen økonomi med greier, og jeg leste litt om det i en brosjyre jeg fant i et fly.

 

Det er penger å tjene innad i spillet, og mange store firmaer som NRK og BBC har kjøpt eiendommer, eller øyer, der inne.

 

Et «Second Life»-firma kalt Sensual Stoneworks står bak konseptet som fremstår som en slags krysning av kunstinstallasjon og skitne sexfantasier.

Så på måten det er skrevet på tolker jeg det som at det er et firma i spillet som heter Sensual Stoneworks som har etablert seg inne i spillet. Vennligst rett meg dersom noen vet jeg tar feil :)

 

Men likevel, dette er et av de sprøeste påfunnene jeg har sett noensinne :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...