MooseOnTheRun Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Hei! Jeg har hvert så heldig å fått et canon S5 is til konfen, så skal jeg kjøpe en liten bag med skuldereim og ha det i. Har sett på denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=313793 men ser på kommentarer at en skriver at den er veldig trang og at man ikke får plass til reimen til kamera. Jeg skulle gjerne hatt en veske som det var plass til hvertfall reimen og kanskje 4 aa batteriet. Noen som har noen tips? Ikke no store greier, bare noe og ha det i så det ikke henger og slenger uten no beskytelse... PS: Ser også etter lader til kamera, det bruker AA batterier! hvis noen har noen tips Endret 9. september 2007 av andy24 Lenke til kommentar
Giftmedbarn Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Hei! Jeg har hvert så heldig å fått et canon S5 is til konfen, så skal jeg kjøpe en liten bag med skuldereim og ha det i. Har sett på denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=313793 men ser på kommentarer at en skriver at den er veldig trang og at man ikke får plass til reimen til kamera. Jeg skulle gjerne hatt en veske som det var plass til hvertfall reimen og kanskje 4 aa batteriet. Noen som har noen tips? Ikke no store greier, bare noe og ha det i så det ikke henger og slenger uten no beskytelse... PS: Ser også etter lader til kamera, det bruker AA batterier! hvis noen har noen tips 9461826[/snapback] Jeg har akkurat samme spørsmål faktisk. Setter pris på alle svar. Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Jeg har et S2 IS og denne veska, men bruker aldri reima på kamera. Veska er såpass romslig at du fint kan legge fire batterier i bunnen, under kamera, uten at det blir problemer å lukke veska med glidelåsen. Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 ok, da går jeg nok for den! Er vell ikke noen som har noen lader å tipse om? Må vell finne ut om jeg skal ha en som lfullader batteriene på mellom 1 og 2 timer eller en som bruker rundt 12 timer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå