JFM Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) finnes det en logg her på forumet som sier hvor mange innlegg du har skrvet den siste tiden? f.eks siste dag, siste uke, siste måned osv... edit: leif nok en gang Endret 9. september 2007 av JFM Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Ikkje som eg veit om, men du kan bruke søkefunksjonen for å finne det ut. Søk i alle kategorier, kun etter brukarnamn, innanfor eit bestemt tidsrom og vel å vise resultata som innlegg. Det er 25 innlegg per side. Redigert: Du har t.d. 55 innlegg den siste veka i skrivande stund. Endret 9. september 2007 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 finnes det en logg her på forumet som sier hvor mange innlegg du har skrvet den siste tiden? f.eks siste dag, siste uke, siste måned osv... 9461687[/snapback] Har tenkt litt på dette selv. Det hadde vært interresant å se, selv om det ikke er så "viktig". Vi har jo allerede muligheten til å se hvor mange poster topp10-posterne har hatt i løpet av det siste døgnet så det burde jo være mulig å legge inn at man kunne se dette på seg selv også... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 finnes det en logg her på forumet som sier hvor mange innlegg du har skrvet den siste tiden? f.eks siste dag, siste uke, siste måned osv... 9461687[/snapback] Har tenkt litt på dette selv. Det hadde vært interresant å se, selv om det ikke er så "viktig". Vi har jo allerede muligheten til å se hvor mange poster topp10-posterne har hatt i løpet av det siste døgnet så det burde jo være mulig å legge inn at man kunne se dette på seg selv også... 9468317[/snapback] Sikkert en ting som kan implementeres ved portalen som ikke kommer om så lenge. En egen liten statistikk-side hadde ikke vært å fornekte og forslaget støttes. Det er vanskelig å se post-statistikken min som har en del innlegg..uansett hva jeg gjør så skal det masse masse mnd utslag før jeg får noe respons på f.eks poster pr dag telleren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg