Mister_joney Skrevet 9. september 2007 Rapporter Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Har noen av disse potensiale? Endret 9. september 2007 av Mister_joney Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 9. september 2007 Rapporter Del Skrevet 9. september 2007 Å kalle det elvebilder er vel en grov overdrivelse. Det første hadde en litt drømmende stemning med trærne, men hva i alle dager er det metaldingsen nede i hjørnet? Skarpheten var heller ikke noe særlig å skryte av på noen av bildene. Lenke til kommentar
Mister_joney Skrevet 9. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. september 2007 Å kalle det elvebilder er vel en grov overdrivelse. Det første hadde en litt drømmende stemning med trærne, men hva i alle dager er det metaldingsen nede i hjørnet? Skarpheten var heller ikke noe særlig å skryte av på noen av bildene. 9461587[/snapback] Vet ikke hva det er:P På det første bilder kan det ikke bli skarpere... Fokus står på evig, og det er over 0.5 meter. Takk for svar anyway:) Lenke til kommentar
Inc Skrevet 9. september 2007 Rapporter Del Skrevet 9. september 2007 Jeg bare sier en ting: Bærgen Lenke til kommentar
Mister_joney Skrevet 9. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. september 2007 Jeg bare sier en ting: Bærgen 9461641[/snapback] Riktig;) Litt rart i grunn at folk protesterer på emnetittel og gjetter hvor motivet befinner seg når jeg la ut bilde i bildeKRITIKK... Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 9. september 2007 Rapporter Del Skrevet 9. september 2007 Jeg bare sier en ting: Bærgen 9461641[/snapback] Riktig;) Litt rart i grunn at folk protesterer på emnetittel og gjetter hvor motivet befinner seg når jeg la ut bilde i bildeKRITIKK... 9461721[/snapback] Det har du rett i Bilde nr. 1: Dette er et ganske fint bilde. Men to ting som trekker veldig mye ned, og det er den stanga nede i gjørne og at det er ganske utbrendt Nr 2. Dette synes jeg ble litt mørkt, dystert og kjedelig. Jeg likte ikke det like godt som det første. Det er jo ikke slik at, har du rennende vann og lang lukkertid, har du et bra bilde. Slike foss-bilder er et ganske oppbrukt motiv nå i den digitale verdenen. Og det skal litt ekstra til for at det blir bra. Men Nr. 1 ble jo ganske bra. Synd med den stanga og de utbrendte delene. Lenke til kommentar
Mister_joney Skrevet 9. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. september 2007 Jeg bare sier en ting: Bærgen 9461641[/snapback] Riktig;) Litt rart i grunn at folk protesterer på emnetittel og gjetter hvor motivet befinner seg når jeg la ut bilde i bildeKRITIKK... 9461721[/snapback] Det har du rett i Bilde nr. 1: Dette er et ganske fint bilde. Men to ting som trekker veldig mye ned, og det er den stanga nede i gjørne og at det er ganske utbrendt Nr 2. Dette synes jeg ble litt mørkt, dystert og kjedelig. Jeg likte ikke det like godt som det første. Det er jo ikke slik at, har du rennende vann og lang lukkertid, har du et bra bilde. Slike foss-bilder er et ganske oppbrukt motiv nå i den digitale verdenen. Og det skal litt ekstra til for at det blir bra. Men Nr. 1 ble jo ganske bra. Synd med den stanga og de utbrendte delene. 9461928[/snapback] Takk for seriøst svar.. Skal clone vekk stanga men utbrendtheten er det desverre ingenting å gjøre noe med... For ta et nytt et:) Lenke til kommentar
operg Skrevet 10. september 2007 Rapporter Del Skrevet 10. september 2007 Hvorfor har du gått berserk med clone stamp tool i hjørnet på bilde 1? (beklager hvis det bare ser sånn ut) Lenke til kommentar
Mister_joney Skrevet 10. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. september 2007 Hvorfor har du gått berserk med clone stamp tool i hjørnet på bilde 1? (beklager hvis det bare ser sånn ut) 9464366[/snapback] Måtte det, du vil IKKE se orginalen:D Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 10. september 2007 Rapporter Del Skrevet 10. september 2007 Det er noen rare rette linjer i trærne midt i bilde 1. Ved de to lyse store feltene. Lenke til kommentar
operg Skrevet 10. september 2007 Rapporter Del Skrevet 10. september 2007 Vel, sånn som det er nå bør det bare kasseres, dessverre. Vis oss originalen! Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 10. september 2007 Rapporter Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Har du brusha på bilde 1? Eller hvordan har de lyse hvite strekene kommet inn der (Snakker om i trærne)? Jeg også må si at dette var mindre heldig egentlig. Savner fokus. Endret 10. september 2007 av Mixy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå