Gå til innhold

To nye elv bilder:P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Å kalle det elvebilder er vel en grov overdrivelse. Det første hadde en litt drømmende stemning med trærne, men hva i alle dager er det metaldingsen nede i hjørnet? Skarpheten var heller ikke noe særlig å skryte av på noen av bildene.

9461587[/snapback]

Vet ikke hva det er:P På det første bilder kan det ikke bli skarpere... Fokus står på evig, og det er over 0.5 meter. Takk for svar anyway:)

Lenke til kommentar
Jeg bare sier en ting: Bærgen :love:

9461641[/snapback]

Riktig;) Litt rart i grunn at folk protesterer på emnetittel og gjetter hvor motivet befinner seg når jeg la ut bilde i bildeKRITIKK...

9461721[/snapback]

Det har du rett i :)

Bilde nr. 1: Dette er et ganske fint bilde. Men to ting som trekker veldig mye ned, og det er den stanga nede i gjørne og at det er ganske utbrendt

Nr 2. Dette synes jeg ble litt mørkt, dystert og kjedelig. Jeg likte ikke det like godt som det første. Det er jo ikke slik at, har du rennende vann og lang lukkertid, har du et bra bilde. Slike foss-bilder er et ganske oppbrukt motiv nå i den digitale verdenen. Og det skal litt ekstra til for at det blir bra. Men Nr. 1 ble jo ganske bra. Synd med den stanga og de utbrendte delene.

Lenke til kommentar
Jeg bare sier en ting: Bærgen :love:

9461641[/snapback]

Riktig;) Litt rart i grunn at folk protesterer på emnetittel og gjetter hvor motivet befinner seg når jeg la ut bilde i bildeKRITIKK...

9461721[/snapback]

Det har du rett i :)

Bilde nr. 1: Dette er et ganske fint bilde. Men to ting som trekker veldig mye ned, og det er den stanga nede i gjørne og at det er ganske utbrendt

Nr 2. Dette synes jeg ble litt mørkt, dystert og kjedelig. Jeg likte ikke det like godt som det første. Det er jo ikke slik at, har du rennende vann og lang lukkertid, har du et bra bilde. Slike foss-bilder er et ganske oppbrukt motiv nå i den digitale verdenen. Og det skal litt ekstra til for at det blir bra. Men Nr. 1 ble jo ganske bra. Synd med den stanga og de utbrendte delene.

9461928[/snapback]

Takk for seriøst svar.. Skal clone vekk stanga men utbrendtheten er det desverre ingenting å gjøre noe med... For ta et nytt et:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...