Gå til innhold

Kjøp/lån/lei/stjel Kingdom Hearts og bli glad!


JoeDohn

Anbefalte innlegg

Jeg må bare få ta av meg hatten for Squaresoft, makan til topp bruk av lisens skal en lete lenge og forgjeves etter...

 

Snakker om Kingdom Hearts, selvfølgelig. Fantastisk bruk av et enkelt RPG-system samtidig som det er action og spenning rundt ethvert hjørne; dette blir forhåpentligvis en klassiker! :D

 

Trodde, før jeg spilte det, at Donald og Langbein var de eneste Disneyfigurene i spillet, men der tok jeg nok en god del feil... Her er jo omtrent alle figurene de har brukt opp igjennom tidene...:D

 

Noen som er enig/uenig med meg i at dette er et flott spill? :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 år senere...

Haha, litt festlig. La ikke merke til at tråden var så gammel først jeg heller. :D

 

Kingdom Hearts er noe litt utenom det vanlige ja. Og spillene er jo virkelig bra. Før det første spillet kom så var nok mange skeptiske og trodde dette kom til å bli et teit barnespill. Så feil kan man ta. Nå har jo toeren kommet, og jeg syns det er enda bedre. Det skal også komme et tredje spill i serien, men der er alt angående utgivelsesdato/år foreløpig usikkert. Disney maser på Square om at de skal komme igang med å lage det, men Square Enix prioriterer andre ting for tiden.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...