JFM Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) får ikke aktivert eksternt skrivebord edit: her er saken: eg er på utkikk etter et program som jeg kan se skjermen til min stasjonære pc på min bærbare. jeg skal sitte på skolen med min bærbare, og koble meg til min stasjonære. for så å bruke skjermen, tastaturet og musa til den bærbar til å jobbe på den stasjonære. den bærbare har win vista. den stasjonære har XP home har tengt å bruke Hamachi. så kobler jeg til med "ekstent skrivebord". vil det funke? som du sier xp home støtter ikke ekstent skrivebord -hentet fra lengere ned i tråden Endret 9. september 2007 av JFM Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Hvilken windows har du? windows XP home støtter ikke externt skrivebord. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Hvilken windows har du?windows XP home støtter ikke externt skrivebord. 9461697[/snapback] faen. jeg har xp home. her er saken: eg er på utkikk etter et program som jeg kan se skjermen til min stasjonære pc på min bærbare. jeg skal sitte på skolen med min bærbare, og koble meg til min stasjonære. for så å bruke skjermen, tastaturet og musa til den bærbar til å jobbe på den stasjonære. den bærbare har win vista. den stasjonære har XP home har tengt å bruke Hamachi. så kobler jeg til med "ekstent skrivebord". vil det funke? som du sier xp home støtter ikke ekstent skrivebord Lenke til kommentar
LuftWaffel Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Du kan jo bruke UltraVNC. Gratis og gjør samme jobben. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Du kan jo bruke UltraVNC. Gratis og gjør samme jobben. 9461770[/snapback] men det har ikke vista støtte. jeg kjører vista på den bærare pc-en Lenke til kommentar
LuftWaffel Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Denne kanskje? http://www.uvnc.com/vista/ Lenke til kommentar
JFM Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Denne kanskje?http://www.uvnc.com/vista/ 9461812[/snapback] kan jeg bruke den versonen til begge pc-ene. eller må jeg ha XP verson til min stasjonære? link (bade til vista og xp)? Lenke til kommentar
LuftWaffel Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Bruk XP versjonen for den stasjonære. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 ok. skal se hva jeg får til Lenke til kommentar
JFM Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 det funket. men får bare prøvd over lokalt nettverk. orker ikke prøve over internett. jeg bruker bare hamachi.. takk foe svarene Lenke til kommentar
JFM Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 går det ann å høre lyden fra den stasjonære med den bærbare. jeg bruker da som nevnt UltraVNC Lenke til kommentar
LuftWaffel Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 går det ann å høre lyden fra den stasjonære med den bærbare. jeg bruker da som nevnt UltraVNC 9462113[/snapback] Lyd er nok ikke mulig med UVNC så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 (endret) ok. finnes det noen andre program som ligner? som også har lyd Endret 10. september 2007 av JFM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå