Gå til innhold

Nokia 3650...

Anbefalte innlegg

Hei!

Får T68i i posten om noen dager, men typisk nok begynner jeg allerede å bli "etterpåklok"... Leste endel tester og i forumer at 3650 kan bruke MMC kort, dvs. du kan lagre så mye progz, spill og stash du vil, bare å kjøpe flere kort! I tillegg så skal kameraet være bedre enn det på 7650, og designet, en smaksak, men jeg synes det er lekkert!

Godt mulig jeg bytter inn t68i'en i denne. Får vente litt og se an bugs og sånt litt etter at 3650'en har kommet ut. Noen andre som har noen formeninger om denne mobilen? Eneste minuset jeg kan forestille meg med den, er tall-tastene. Men det er vel bare en tilvennings-sak...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har prøvd 3650 litt! Den så ganske så brukanes ut. Litt stor, men ikke stort større enn 7650. Kameraet fungerer kjempe bra! Her kan du også ta opp videoklipp, ikke bare stillbilder!

Fikk ikke prøvd den så veldig mye mer enn det dessverre :-( Tastaturet e rjo annerledes, men de blir en vanesak vettu!

Men det står at den skal være tilgjeneglig tidlig 2003. Når Nokia sier det må du nok smøre deg med tålmodighet til nærmere sommeren tenker ;-) :roll:

Lenke til kommentar

Jeg har vært så heldig å vinne en Nokia 3650 i NokiaGame som var i november i fjor, og vil få den tilsendt i løpet av februar sannsynligvis.

Etter å ha tenkt over det har jeg ikke bruk for en slik telefon, digitalkamera har jeg. Dessuten har jeg nok med de 84 grammene 8310'en tar i lommen. :wink:

Men ellers virker det som en svært bra telefon, med veldig mange funksjoner - og at det tilogmed kan ta opp filmsnutter er jo stilig :D

Så når jeg får den skal den selges, om noen er interessert er det bare å ta kontakt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...