Sammeh Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Siden TF2 nærmer seg har jeg begynt å tenke på klanspilling osv. Dette er jo et spill der klanspilling virkelig tar seg ut. Jeg sitter i dette øyeblikk og vurderer å danne min egen klan i lag med flere andre norske spillere, slik at vi kan komme godt i gang når spillet slippes. Jeg kommer til å spille spillet ganske seriøst, og jeg leter da etter andre spillere som har tenkt det samme. M.a.o jeg vil opprette en noenlunde seriøs klan. Hvis har planer om å spille litt "seriøst" og vil spille i en norsk(for det meste, forhåpentligvis) med trivlig miljø har du nå sjansen til å være med å danne akkurat det. Send meg gjerne en PM Lenke til kommentar
Andhrim Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Tenker du på PC eller 360-versjonen av TF2 nå? Eller kan både PC og Xbox 360-spillere spille mot hverandre? Lenke til kommentar
Sammeh Skrevet 15. september 2007 Forfatter Del Skrevet 15. september 2007 Jeg tenker på PC versjonen X360 og PC kan ikke spille mot hverandre. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Vi har allerede Gamer-Bataljonen her på Gamer.no 22 medlemmer +- noen, tror jeg. Skal arrangere spillkvelder osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå