Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

kjøpe og reparere veteranbil

effen_92

Anbefalte innlegg

Jeg og Faren min har kanskje tenkt til å kjøpe en vetranbil og reparere den, det bør helst være en mini cooper, men en VW Beetle(boble) funker også flott(jeg er åpen til forslag om andre biler også...). den bør ikke koste over 30 000kr. den bør jo ha litt arbeid som må utføres også da.,.. kan godt importere...

noen som har ideer til hvor jeg kan finne annonser til slike biler?

På forhånd takk:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Jeg og Faren min har kanskje tenkt til å kjøpe en vetranbil og reparere den, det bør helst være en mini cooper, men en VW Beetle(boble) funker også flott(jeg er åpen til forslag om andre biler også...). den bør ikke koste over 30 000kr.  den bør jo ha litt arbeid som  må utføres også da.,.. kan godt importere...

noen som har ideer til hvor jeg kan finne annonser til slike biler?

På forhånd takk:)

9461331[/snapback]

Holder på med å fikse litt på en veteran selv og synns det er gøy! (link til min worklog)

Det er ikke vanskelig å finne en bil med sjel, Begge du nevner er flotte bilen, du kan jo også finne fine biler som Ford 17m, Ford Consul, Opel Kadett, Toyota Crown Coupe osv... Du kan jo se i din lokale butikk etter blad som veteranbørsen. Ligger mage biler under veteranbiler på autodb.no sine sider, ellers har du jo også veteranborsen.no men den er jo ikke så ofte oppdatert. Selv fant jeg min veteranbil på finn.no

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Når det kommer til å finne en veteranbil er det mange som er på Finn.no

Men visst du går inn på denne siden --> http://forum.vw2you.com/cgi-bin/UltraBoard...D=6&SID=3845783 kan du finne noen bobler kanskje! Og du kommer langt med 30 000 til boble hvertfall! kjøpte min for 15 000 og den VAR helt fin helt til den møtte en dansk bil. Men det er nå så! Bobler er jo veldig enkle å skru på, det fins så mye info på dem. Og det er ikke noe problem å bestille deler på nett! Og det fins og noen leverandører i norge av deler til boble!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...