Kpg Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Hei. Skal kjøpe ny musematte fra nett uten mulighet for å prøve den først. Har 5l som er utslitt og må ha ny. Kan kjøpe enda en 5l, men forandring fryder så må tenke litt på det Har g7 mus atm, mulig jeg investerer i g5, men er usikkert fordi g7 funker så sykt bra. Til musematte da, har noen valg foran meg; Razer mantis, speed eller control, qpad, steel 5l, qck eller s&s(men tror denne blir for liten). Noen innspill ? Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Kjøpte Steelpad 5L + en Logitec G5 -2007 Ed. og er veldig fornøyd. Den flyr på den musematta og kjekt med vekting og hvordan den sitter i hånden. Greit å kunne skifte hastighet på musen ingame også Lenke til kommentar
Fat_Board Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Gå for Razer speed og controll matta. Den er sykt digg! Lot en venn av meg som har icemat prøve den. Han spurte etter litt hvor mye jeg skulle ha for den. Ville vente til G9 kommer i butikkene. Ja den ser stygg ut. Men er det det du ser på når du gamer? Nei. Hvordan den sitter etc er viktigere. Prøv den ut når den kommer. Lenke til kommentar
dal-z Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 har razer mantis control musematte og razer copperhead mus, de to funker i hvertfall feilfritt, og har god presisjon og kvalitet, har jeg ett inntrykk av, fordelen med musematta er jo at den er ganske så stor da så man slipper problemet med at den er for liten i hvertfall:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå