samebob Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Hva syns dere om gutter som bruker bling ( Øredobb) Syns dere den skal vær stor, liten. Skal de ha i begge ørene eller i kun venstre eller høyre? Selv syns jeg det er ganske fett på noen, men noen ganger kan det bli litt for mye. Selv syns jeg et øre passer best på de fleste, men finnes såklart gutter som passer med to. Høyre å venstre er egentli et fett for meg, men vist jeg skal ta blir det venstre så slepper jeg det maset om at bling i høyre er homo. Som egentlig er lame. Hvorfor skal det spille noen rolle på sexualiteten til den som har det? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Bling er vel noe av det værste jeg ser. Og er det ikke litt sent å ta bling nå? Var ikke det kult i 2005? .... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 For meg blir det heilt feil med øyredobbar på gutar/menn. Dei skal få gjere som dei vil, men eg synest ikkje det er noko fint. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Det begynner ihvertfall å ringe noen bjeller hos meg da... Lenke til kommentar
Eurofag Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Bling er vel noe av det værste jeg ser. Og er det ikke litt sent å ta bling nå? Var ikke det kult i 2005? .... 9461271[/snapback] Helt enig Lenke til kommentar
Inc Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Det begynner ihvertfall å ringe noen bjeller hos meg da... 9461309[/snapback] Haha, den skjønte jeg ikke. Care to explaine? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 jeg hater gutter med bling Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Det begynner ihvertfall å ringe noen bjeller hos meg da... 9461309[/snapback] Haha, den skjønte jeg ikke. Care to explaine? 9461528[/snapback] Vel, jeg tenker ihvertfall at dobber i ørene på gutter = ... Lenke til kommentar
samebob Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Kan du forklare hva det har med deres seksualitet å gjøre? Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Kan du forklare hva det har med deres seksualitet å gjøre? 9461562[/snapback] Nei, kan du forklare hva "..." har med seksualitet å gjøre? Det er bare min mening. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Om jeg ikke var forvirret istedet, så er jeg hvertfall det nå. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Jeg forstår jo hva de bokstavene der erstatter da^^ Kan du vennligst forklare hvorfor din mening er slik da? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Jeg forstår jo hva de bokstavene der erstatter da^^Kan du vennligst forklare hvorfor din mening er slik da? 9461617[/snapback] Han synes gutter med bling i øret er no no Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Hvordan vet du at han synes det? Kan jo hende han bare mener at det blir feil, for han. Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Blir helt feil for meg. Nesten som det snart er vanlig med menn som går rundt i bikinitop og gstreng. La menn være menn på hvertfall noen punkter. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 På enkelte gutter kan f.eks. en enkel ørering være kult. "Bling" (gud, som jeg hater det ordet), hører ikke hjemme noe sted. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Bling i øret er noe som passer til Prince (og sosser) Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Gutter med øredobber hører ikke sammen, øredobber er en jente ting og bør være det. Egentlig tror jeg denne fjortistrenden har med ett lite opprør mot voksenverdnen og gjøre.. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Bling er ok, så lenge den er liten og bare i ett øre. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Den skal ikke være stor iallefall, og vist du skal først ha øredobb så ikke bleik håret ditt kle deg som en jævla soss, please. På noen ser øredobb helt ok ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå