Gå til innhold

Skatt på pokerpenger?

Mr. Bojangles

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
NEIDETERIKKEULOVLIG

Uttal deg om ting du faktisk kan.

9528843[/snapback]

Så hvorfor raider politiet pokerlag da? Tror du bør sjekke lovverket FØR du uttaler deg så bastant.

9528862[/snapback]

Det er forskjell på nettpoker(lovlig) og pokerlag(ulovlig).

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Mener jeg leste i et sted at småspilling med kamerater var lov, og at grensen gikk på 250kr. Har ikke noen kilde til dette, men jeg mener bestemt å ha lest det.

9537976[/snapback]

Nei, alt av livepoker er ulovlig. Ganske teit igrunn, med tanke på at de som spiller seg blakke nå om dagen gjør det online :!:

Lenke til kommentar

Hele skattepraksisen på poker er så råtten at det er synd. Skatt på alle gevinster ja (over 10k da), men får man fratrekk for alle tapene? Det kan jo gå langt mellom hver 10.000++kr gevinst. Neida, de teller jo ikke, bare det man punget ut for å vinne den aktuelle gevinsten.

Urettferdig sier jeg bare.

Lenke til kommentar
Mener jeg leste i et sted at småspilling med kamerater var lov, og at grensen gikk på 250kr. Har ikke noen kilde til dette, men jeg mener bestemt å ha lest det.

9537976[/snapback]

Nei, alt av livepoker er ulovlig. Ganske teit igrunn, med tanke på at de som spiller seg blakke nå om dagen gjør det online :!:

9539176[/snapback]

Feil.

Om man spiller med penger, der det er ingen som bryr seg om penger er det ok. Men om man spiller med f.eks 250kr med 50 folk blir jo dette cash så tror ikke man stiller sterkt da.

Møt opp på Karl Johans gate og få med 500 folk på 1 kroners-poker :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...