DrThomas Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Kjøpte det nettopp på Platekompaniet her i Bergen, 399 Skikkelig morsomt spill, anbefales. Anbefaler alle som har en Platekompani butikk i nærheten å ta turen nedom Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Svarte. Det tenkte jeg ikke på. Kunne bare gått bort å kjøpt det i stedet for å bestille. Hvorfor sa du ikke det litt tidligere. Juling skulle du hatt... eller kanskje jeg skulle hatt litt selv, som var så korttenkt. Ørjan... Lenke til kommentar
Starscream12 Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Dro på platekompaniet på Majorstua tidligere i håp om å finne det. Til min overaskelse var det 20% avslag slik at det kun kosta 400 kr! Spillet er kjemegøy og alle som har tenkt seg dette spillet: Løp og kjøp! Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Kjøpte det i dag, og fikk testa det i 30 min før eg reiste på jobb :{. Det var skøy gleder meg villt til eg kjem heim frå jobb no, og eg skulle heilt sikkert ha venta med å kjøpe det til i morgon etter jobb -.- Fordi no kjem eg sikkert til å sitte oppe heile natta og spele Ja, betalte 449 for det på elkjøp. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Da her jeg fått spillet. Har spilt første brett. Morsomt. Gleder meg til fortsettelsen. Ørjan... Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Fikk spillet i går etter at jeg bestilte fra platekompaniet på fredagen. Spillet har definitivt vært verdt kjøpet så langt! Humoren er akkurat passe teit Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Humoren var noe av det jeg likte best med spillet, ble litt overrasket over at det var såpass mye. Spillet har en herlig, sprø, barnslig følelse, rett og slett bare moro å spille det. Kommet til 3. verden er det vel, mye finurligheter og små hemmeligheter i spillet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå