Yonaz Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Hvordan får jeg farger på tven med S-video kabel!? Har Geforce 7900 gtx. Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 prøv å bytte kabel. det samme skjedde hos meg, når jeg prøvde vanlig kamera.... jeg regner selvfølgelig med at du bruker PAL og ikke i NTSC.... Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 støtter tv'n din s-video signaler? Bruker du s-video over scart ? Støtter tv'n din det? Ellers er det ikke rart du får sort/hvit. Du kan jo ta en titt her Lenke til kommentar
Hakkebakk Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Slik er det på mitt TV: SCART 1: farge SCART 2: svart/hvit (gjelder kun s-video, ikke DVD-spiller) Merkelig Lenke til kommentar
Yonaz Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 nå har jeg både S-video og "den gule men begge 2 gir meg Svart bilde.. Har en Mark 30 tommer widescreen tv, noen som veit hvordan jeg får fikset farger? Lenke til kommentar
dobbelmann Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Fikk samme problem da jeg hadde knekt en pinne i en av pluggene... Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Min erfaring er at noen ganger fungerer det, og noen ganger fungerer det ikke. Løsningen har jeg aldri fullstendig klart å funnet. Kanskje en ide å søke i denne kategorien. f.eks med ordene 'svart hvit', har vært utrolig mange tråder om akkurat det samme. eksempelsøk Endret 10. september 2007 av Scotty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå