Rudde Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Skal velge prosessor :F SKal jeg gå for Q6600 eller en E6750 som skal brukes til: Kriks spill og straegi og web såklart SKal kjøre med Win XP Pro Endret 9. september 2007 av Rudde93 Lenke til kommentar
Salemonsen_ Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Skal velge prosessor :F SKal jeg gå for Q6600 eller en E6750 som skal brukes til: Kriks spill og straegi og web såklart 9460760[/snapback] First things first! Ser Leif har vært innom tastaturet ditt. OnTopic: E6750 er bedre til spill nå siden spill nå til dags dreger kun nytte av 1-2 kjerner men når crysis og far cry 2 kommer ut osv vil den dra nytte av alle 4 kjernene og da vil Q6600 yte mye bedre Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Ta en titt på testen under. http://www.xbitlabs.com/articles/cpu/displ...00_8.html#sect0 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 (endret) SirSalemonsen: Har dysleksi Men vil det gå ann og spille nye spill på E6750?? selom de spilles best på Q6600? Endret 9. september 2007 av Rudde93 Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Joda det vil virke helt fint, men jeg ville ha gått for en Q6600 alikevel. Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Fatter ikke hvorfor folk gidder å kommentere alle mulige skrivefeil her på forumet! Så lenge innlegget er forståelig er det vel totalt unødvendig å legge seg opp i skrivefeil her og der! Som trådstarter selv påpekte i sitt svar så har han dysleksi. Ingen er tjent med at enkelte her på forumet opptrer som rettskrivningspoliti. Det burde være mulig å konsentrere seg om INNHOLDET i innleggene! edit: er klar over at dette er off-topic on-topic: Jeg ville ha gått for Q6600. Mye mer fremtidsrettet! Endret 9. september 2007 av lenny25 Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Jeg vil si at det kommer an på to ting. (1) Hvor lang byttesyklus du har når det gjelder prosessorer, og (2) om du kommer til å overklokke prosessoren. Hvis du ikke bytter prosessor ofte og ikke har noen problemer med å overklokke, så ville jeg helt klart tatt en Q6600. Hvis ikke så må du vurdere om du heller vil ha litt bedre ytelse i de fleste av dagens spill, og heller litt bedre i spill som kommer fremover; fremfor det omvendte. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor OT: Skrivefeil og dårlig språk er rett og slett irriterende, og jeg skjønner godt at det blir kommentert. Det er selvfølgelig et mål å skrive godt. Det er jo en av de aller største formene for menneskelig kommunikasjon. Helt legitimt å påpeke feil, problemet er alle som tar seg nær av det istedenfor å ta det til seg. Hva er det som er så ille med å innebefinne seg med at man hadde en skrivefeil i et innlegg? Jeg blir ekstremt fornøyd om noen påpeker feil jeg har i en tekst. Det gjør at jeg kan rette på det, og bli en bedre bruker av språket i fremtiden. Hvordan kan dette være negativt? Om man har dysleksi, så er man selvfølgelig unnskyldt, og det er jo alle med på, derfor ser jeg ingen problemer med å påpeke feil. Hvis noen kan gi meg en god grunn til å bli ilter fordi noen påpeker en skrivefeil, så kom gjerne med den. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Jeg har tenkt og lese litt i forumet og jeg vil overklokke skjermkort og prosessor etterhvert... Men har tenkt på en ting Vis jeg kjøper en E6750 så venter jeg til 8kjernen går ned i pris så kjøper jeg en 8kjerner når den ligger på rundt 1500-2200 kr... Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Hmm.. den siste der: makes no sens 2 me Jeg har lest og diskutert frem og tilbake på dette forumet og andre, og kommet frem til at Q6600 + et HK som P5K deluxe er en grei sammensettning. Enig med Sir S - det er i alle fall det jeg har kommet frem til ved lesing her og der. Har satt sammen en pakke for ny maskin Her og venter nå bare på at nye Nvidia skal komme så 8 serien faller i pris Endret 9. september 2007 av Cri Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Vis jeg har tenkt til og oppgradere til en 8kjernes prosessor når den går ned i prisklassen, trenger jeg 4 kjerner nå da?? Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 skjønner, vel kan du sette Q6600 i HK'e ditt da? Uansett må du vel bytte HK når du skal over tl 8kjerners? Da virker det mest fornuftig å gå for en Q6600 frem til eventuellt bytte liksom Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Må jeg bytte HK og proessor vis jeg skal bytte da?? :S Da my jeg eventuelt bytte OS også :S OEM verson.... Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Må si jeg har ikek engang tenkt på 8kjerners så jeg vet ikke hva som blir kompatibelt med hverandre der. Skal nå bare ha med en Quad jeg...heheh. Går utifra når/om 8 kjerner blir allemannseie at HK og chipset teknologien vil se annerledes ut en i dag og da er nok et bytte av det såvel som Ram også videre være nødvendig Anyways ::on topic:: så er det en parallell tråd her om du vil ha flere meninger. Endret 9. september 2007 av Cri Lenke til kommentar
probin Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 som sagt... like greit å kjøpe q6600 q6600 yter mer og bedre på crysis og far cry 2(når det kommer) enn e6750.. og q6600 klarer alle spill på maks(om resten av pcen din er bra da:D)fram til den datoen uansett .. så du har good framtid foran deg med q6600. GOGOGO :D med dagens spill har det ikke noe å si om du kjøper 8 kjernern eller 4 kjernern... du kommer antaglivis ikke til å merke noe som helst forskjell uansett <3<3 Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Hva skal man med flere kjerner enn 1 foreløpig? Særlig i spill. Dog for de som mener jeg tar feil, har de antakelig rett og undertegnede ber om å få vite om spillprogrammer som bruker flere kjerner på en nyttig måte. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Får jo se når de nye spillene kommer denne høsten, men av hva jeg har hørt skal disse nye spillene kunne bruke quad prossesoren. Denne informasjonen kan jo være feil, men det er nå det jeg har lest meg til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå