texaz Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Jeg synes powerbook-en har et utrolig tøft grense snitt med de bilde tegnene nede langs kanten. Noen som vet om dette er mulig og skaffe til pc også? Lenke til kommentar
master_x Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 skal vel gå ann.... en jeg kjenner har noe sånnt no trur jeg. vet ikke helt, men det er ihvertfall ikke noe vanlig win xp skin... han er sinnsykt flink med sånn bildskaer å sånnt. han ga meg et program en gang husker jeg. der kunne jeg visst lage no greier. er ikke helt sikker men.. noen fler som vet noe? Lenke til kommentar
Ata Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Er jaggu ikke sikker, men det kan være at Litestep og Talisman kan brukes til å lage noe liknende Mac OSX. -Ata Sobriquet Lenke til kommentar
Jay Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Sjekk Liquid og Aqua Themes til KDE (Linux). De minner ganske mye om OSX. J Lenke til kommentar
StaggaLee Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 du kan bruke StyleXP fra TGTsoft.... koster litt, men.. er billigere enn en mac hvis det kun er looken du liker.... mer info om hvordan du går frem finner du her http://www.freewebs.com/osxemulation/customize.htm Lenke til kommentar
M-bite Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Noen som kan få lada'n mi n til å se ut som porsche? Lenke til kommentar
Wotan Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Nei, men som en Peugeot burde gå bra! Trenger bare en elefant og en slegge, har sett det på tv! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå