Gå til innhold

Halo 3 - Burde jeg ha spillt 1 og 2?

ATI vs GeForce

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt morsomt at dette ble nevnt akkurat nå, jeg tenkte slik selv at siden jeg kom til å kjøpe halo 3 på realese dagen så bør jeg vel ha spillt igjennom de to første spillene.

Så det jeg gjorde var at jeg kjøpte meg halo å rundet det på en dag, med litt intens spilling :ph34r: deretter dro jeg til en kamerat i helga å så rundet vi to halo 2 på co-op og jeg må si at det føltes godt å endelig få vite halo faktisk handlet om, historien synes jeg var litt bedre i halo enn i halo 2 men for all del de var veldig gode i begge to :)

Lenke til kommentar
Litt morsomt at dette ble nevnt akkurat nå, jeg tenkte slik selv at siden jeg kom til å kjøpe halo 3 på realese dagen så bør jeg vel ha spillt igjennom de to første spillene.

Så det jeg gjorde var at jeg kjøpte meg halo å rundet det på en dag, med litt intens spilling :ph34r: deretter dro jeg til en kamerat i helga å så rundet vi to halo 2 på co-op og jeg må si at det føltes godt å endelig få vite halo faktisk handlet om, historien synes jeg var litt bedre i halo enn i halo 2 men for all del de var veldig gode i begge to :)

9461763[/snapback]

Sammen (alle 3), blir historien nok perfekt (eller meget bra) ;)

Lenke til kommentar

Jeg angrer ihvertfall ikkje på å ha spillt igjennom Halo 1 og 2.. begge var spill jeg bare måtte få ferdig før jeg kunne legge dem fra meg.. Ikke mange spill nå til dags som bringer den følelsen frem.. Men ser ut som om det kommer endel fremover.. (og så har jo BioShock nettopp kommet)..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...