Occi Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Hei Jeg lagde en forumtråd som jeg la ut på Catch-Gamer.no og jeg tenkte jeg kunne dele den med dere her på diskusjon.no også Tråden er ikke helt ny, og må derfor ta med en teskje salt, i og med at noe av info'n kan være feil, jeg har streifet fort igjennom den og jeg ser ihvertfall ingen umiddelbare feil (lett merke til at jeg har sagt *edit* ene stedet pga. det var i grunnen enda eldre enn den er nå.) Originaltråd: *clickie* -------------- Update: AoC utsatt til 25. Mars. Hei Yepp, nå kommer snart Age of Conan (AoC) ut (102 dager per dags dato, 19. Juli that is...Altså 30. okt, er ikke helt sikker på om det er da det kommer ut i Norge og, men tror det...), og det utlevert av selveste Funcom -en norsk spillprodusent! Funcom (FC) har spill som The Longest Journey, Dreamfall og Anarchy Online på lista si. Og om ikke det var nok til ihvertfall prøve spillet, så er det Conan vi snakker om : ) ^old, se øverst.^ AoC kommer til å bli et mmo, og kommer til å bestå av Aquilonian - Rogue, Priest eller Soldier. Cimmerian - Rogue, Priest eller Soldier. Stygian - Rogue, Priest eller Mage. (takk til bSty @ catchgamer.no ). Spillet kommer generelt til å være et ganske player vs. player (pvp) basert spill, men dette avhenger jo litt av hvilken type server du spiller på. Det kommer ikke til å bli like gearbasert som WoW (Jippi!) skal vi tro på hva FC har sagt så langt. Dette er vel en gledelig nyhet for dere som er møkkalei gear farming i mmo-spill! (Meg inkludert)) Som du kanskje har forstått kommer dette spillet til å være basert på Conan -The Lore, hvor vi vil finne en verden som heter Hyboria. Conan karakteren og hans verden og fortellinger er lagd av Robert E. Howard og er vel mildt sagt en ganske brutal verden hvor vi befinner oss 10,000 BC (år før kristus.) I og med at fortellingene om Conan The Barbarian er så voldelige vill også spillet bli serdeles voldelig: Ekstern lenk! Screens på gamespot.comSå AoC kommer til å få 'M' -rating, altså 'Mature'. Ikke så rart heller : ) Conan er jo tross alt 'tegneserier for voksne' som det står så fint på bladene Prepare for blood, lots of blood! Jeg må innrømme at jeg ikke har lest så forbaska mye Conan serier, men jeg har lest mine hundre sider, og det jeg har lest har fortryllet meg :> AoC leverer som bare det på E3, 2 år på rad, skal man tro skribentene, og om man har sett videoene så tror jeg de har rett: Et par 'viktige' videoer om AoC Nytt kampsystemDet nye kampsystemet live, m.mer Kjekke forumtråder om AoC Her er en liten guide/info thingy om ranger klassen, som kommer under rogue-klassen.Tråder lagd av devolopers til AoC, virkelig interessante :>'Commonly asked questions' Les dette før du spammer forumet :>Lurer du på hvor bra pc du må ha for å kjøre AoC?Hvis jeg ikke husker feil ligger det en guide for testing av din pc om den kjører AoC på aoc-norge.no, basert på Funcoms utsagn om at AoC kommer til å bli ~like krevende som Oblivion. Finner ikke linken atm, hvis du har den så send den til meg please :>Edit:Test om din pc kjører AoC! (Takk til 'RP' @ catchgamer.no!)Athelan, the oracle of Oslo svarer på dine spørsmål!Fansite oversiktSvar på endel PVP spørsmål, besvart av devs.Fine AoC sider Countdown for AoC!ByMitra.com Denne er visst virkelig skapt av Mitra, for den er dritbra laget om jeg må si det selv! Inneholder alt som har noe med AoC og gjøre, forum medfølger selvfølgelig Kurrant norsk side om AoC.AoC -wikipediaversjonen. Her står det egentlig mye om alt og ingenting.'The official home page for Age of Conan - Hyborian Adventures site'Som også medfølger et finfint forum, med seriøse folk, til en forandring fra enkelte her på catch *sukk*? Gjerne si ifra til meg om du mener at noe mangler/jeg har skrevet noe feil o.l. Enten ved en PM eller et svar her i tråden :> Om du har kikket litt på disse sidene og lest hva jeg har skrevet håper, og tror jeg du har kanskje fått et litt mer positivt/informativt syn om AoC, du trenger egentlig ikke være spesielt hekta på 'The Conan Lore' for å være interessert i dette spillet vil jeg tro. Et revolusjonerende mmo er det ihvertfall Ris og ros tas imot, men helst er det tilføyninger og rett og slett å hjelpe dere jeg er ute etter ^_^ By Crom and Mitra, bless this game! Endret 9. september 2007 av kjeksomanen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå