_sindre_ Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Tenker på å kjøpe ny 32" tv fra netshop. Spørsmålet er hva jeg bør velge? http://netshop.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=53356# http://netshop.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=54398 Har sett på disse to tvene, hva tror dere er best? Evt andre alternativer? Lenke til kommentar
cFc Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Tatung kan du lese om i Tatung tråden, ettersom at det er den nye modellen vet ikke folk flest her stort om den, men den er nok ganske god. Jeg hadde valgt Tatung uten tvil, den andre modellen vet jeg ikke noe som helst om. Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 En ting jeg ikke har fått svar på er hvordan fjernkontrollen er på tatungen, (syns jeg leste noe negativt om denne i tatungtråden.) Når det gjelder den andre tv'en, har 42" av denne tven fått best i test hos lyd og bilde, og utenom størrelsen virker de like. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Fjernkontrollen skal være klumpete og ekkel. Om det siste du kan jeg ikke si noe om. Men så er fjernkontrollen ganske uvesentlig da Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 joda. En annen ting er hvordan disse tvene er på analoge signaler? (har trolig ingen ting å si da vi trolig bestiller tvløsning fra Lyse da men..) Lenke til kommentar
cFc Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Begge suger sikkert på det Men hvem bryr seg om det? Se DVD, spill data og konsoll og eventuellt digitale sendinger. Dessuten så er nok det ikke så ille hvis du må se digitalt. Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 (endret) tven skal tross alt brukes primært som fjernsyn... Film og spill har jeg hjemmekino med prosjektor til.. Endret 9. september 2007 av _sindre_ Lenke til kommentar
eirik845 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 funker helt fint tatungen den har jeg selv.. kan anbefale den ja.. Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Jeg kan ikke uttale meg om Tatung, men 32" qpVision fikk jeg på lørdagen, og den er etter min mening et meget bra kjøp i den prisklassen... eneste minuset sålangt er at fjernkontrollen er litt treg i responsen, men det er overkommelig!! Syns den er meget bra på analoge signaler, og de er fra en antenne.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå