TeSp Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Har fått meg en ny telefon (Nokia E65) som virker veldig okay. Men det er enkelte ting som små irriterer meg. Når jeg har telefonen i ventemodus, er det ingen mulighet for å velge hva som skal vises på skrivebordet og ikke, slik som på 6233 osv? Hvordan kan jeg endre hvilke som skal være snarveis knappene på ventemodusen? Hvordan kan jeg endre rekkefølgen på etternavn og fornavn i inboxen på meldingene.Altså jeg får etternavn og fornavn istedenfor fornavn etternavn som virker logisk. Ialfall for min del. Hvor er smileysene? Har nokia droppet disse? Også lurer jeg på om det kommer ut en firmware oppdatering eller noe fordi når jeg drar slippen fort igjen så skrur den seg av. Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Har fått meg en ny telefon (Nokia E65) som virker veldig okay. Men det er enkelte ting som små irriterer meg. Når jeg har telefonen i ventemodus, er det ingen mulighet for å velge hva som skal vises på skrivebordet og ikke, slik som på 6233 osv? Hvordan kan jeg endre hvilke som skal være snarveis knappene på ventemodusen? Hvordan kan jeg endre rekkefølgen på etternavn og fornavn i inboxen på meldingene.Altså jeg får etternavn og fornavn istedenfor fornavn etternavn som virker logisk. Ialfall for min del. Hvor er smileysene? Har nokia droppet disse? Også lurer jeg på om det kommer ut en firmware oppdatering eller noe fordi når jeg drar slippen fort igjen så skrur den seg av. 9460287[/snapback] Endring av prg i ventemodus: Meny -> Verktøy -> instillinger -> Telefon ->Ventemodus ->"programmer i ventemodus" Visning av navn: Velg kontakter ->[valg] innstillinger -> Navnevisning Angående smileys så er dette tatt opp sånn ca 15 mill. ganger her på forumet, og svaret finner du i sticky tråden ofte stilte spørsmål. Versjoner av FW til E65 finner du her... Lenke til kommentar
TeSp Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 Visningen av navn fungerer kun i telefonlista, ikke i inboxen. Er det noen grunn til at FW-oppdateringene ikke er tilgjengelig fra Nokia? Blir liksom litt skeptisk på det, om jeg rett og slett kan ødelegge telefonen. Utrolig tungvint med smileys altså. Det er utrolig rart at ikke nokia har implementert denne i en såpass ny og fancy telefon. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Utrolig tungvint med smileys altså. Det er utrolig rart at ikke nokia har implementert denne i en såpass ny og fancy telefon. 9484995[/snapback] Det er fordi E-serien og N-serien (særlig E-serien) er rettet mot bedriftsmarkedet, og der er ingen interessert i smileys på telefonen. Nokia retter forskjellige serier mot forskjellige markeder langt mer enn en del andre produsenter og enkelte mennesker klarer ikke se dette når de kjøper telefon. Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Er det noen grunn til at FW-oppdateringene ikke er tilgjengelig fra Nokia? Blir liksom litt skeptisk på det, om jeg rett og slett kan ødelegge telefonen. 9484995[/snapback] Siden jeg linket til, viser bare _hva_ som er siste FW. Du laster den ikke ned fra den siden. For å oppdatere FW bruker du Nokia Software Updater (NSU) som du kan laste ned sammen med PC Suite. Lenke til kommentar
TeSp Skrevet 13. september 2007 Forfatter Del Skrevet 13. september 2007 Så det er ingen mulighet til å oppdatere firmware via Mac? Ingen som har en idé på hvordan jeg kan ordne rekkefølgen på SMS-navnene? Altså slik at fornavn kommer først? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå