dell_online Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Jeg har et problem! Når jeg trykker på egenskaper på min datamaskin eller prøver å gå inn på funksjoner i kontrollpanel får jeg opp "Denne operasjonen ble avbrutt på grunn av begrensninger som er definert for denne maskinen. Kontakt systemansvarlig. Har kikket rundt i forumet og sett at det er flere som har samma problemet. Har prvd å laste ned HiJackThis, men det klarer jeg ikke. Får opp WormWarning (AVG) når jeg laster ned... Har prøvd å ignorere, men programmet lastes ikke ned riktig. Når jeg så åpner HJT får jeg følgende melding "Windows får ikke tilgang til den angitte enheten, banen eller filen. Kanskje du ikke har tilgangsrettighet til objektet." Noen som vet hva dette kan skyldes?? Endret 9. september 2007 av dell_online Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Prøv å deaktivere avg mens du starter hjt. Dette gjøres i resident shield i avg Lenke til kommentar
dell_online Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Da gikk det! Legger da ut loggen... under nytt emne:) Endret 9. september 2007 av dell_online Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå