jeg_lyver_mye Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Hei, Bruker man å ha fri fra skolen pga. valgdagen? Jeg går VGS andre året. Har ikke hørt noe, men søstra mi sier dem har fått fri pga. det. Hu går første året. Høres litt teit ut å få fri pga. det men... jaja. Er det slik? Takk Lenke til kommentar
thrml Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Det tror jeg neppe. Jeg skal på skolen i morgen hvertfall, ikke hørt noe om det. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Jeg har fri, går i 9. klasse Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Jeg får første klasse, og ingen fri på oss. Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Tror det er fri hvis skolen din blir brukt til valglokale. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 njaa.. de bruker jo stortsett gymsalen Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Så flott at ALLE har fri da! Woho! Lenke til kommentar
thrml Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Så flott at ALLE har fri da! Woho! 9460072[/snapback] håper det der var ironi? Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Akkurat nå skal ikke det eksistere. Lenke til kommentar
@ir Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Jeg har fri, og går i første ved Lambertseter skole. De fleste barneskoler og videregående skoler har fri her i Oslo. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Vi får ikke fri. Men det får visst de på Ås vg. Selv om det ikke skal brukes om valglokale. Høres rart ut egentlig. Endret 9. september 2007 av KittyCat Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 OK. Jeg får ringe skolen i morgen da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå