hardkjerne Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Som emner sier så skal jeg bytte HD i min xbox. Harddisken som skal inn er 200 gb, og jeg mener å ha hørt at det kan være et problem med disker på over 137 gb. Det fysiske byttet skal ikke være et problem, men å få boxen oppå gå med den nye vet/husker jeg ikke hvordan skal gjøres. Er det noe boot cd el. som kan brukes? Noen som evt vet hvor sånn kan skaffes? Chippen som står i boxen er en xecuter 2.3b (eller noe i den duren). Vet ikke hvilken bios-versjon som er på denne (noen som vet hvordan dette sjekkes?). Håper det er noen som husker dette og kan gi meg litt hjelp. Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 er ikke dette ulovlig? Lenke til kommentar
rekyl Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 er ikke dette ulovlig? 9460532[/snapback] ulovlig å modifisere utstyr man eier? hvorfor skulle det være ulovlig? vembi: Slayer's autoinstaller eller noe sånt er nok det du trenger. Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 kan hende jeg er litt grønn her(mest sannsynlig) men er ikke chipping kun for og spille brente/nedlastet spill? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 men er ikke chipping kun for og spille brente/nedlastet spill? Ikke når det gjelder den originale xboxen. Og brente spill er ikke nødvendigvis ulovlige spill Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Noen som har noen svar på hva som er letteste måte å sjekke bios-versjon? Må vel først se om denne må oppdateres for å støtte så stor HD... Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Lakus: Ikke når det gjelder den originale xboxen. Og brente spill er ikke nødvendigvis ulovlige spill mener du sikkerhetskopi(eller hva det heter) ? jeg kan foreksempel ta kopi av et spill og ha backup justincase det blir ødelagt? da må maskin chippes? jeg smiler men ellers ganske grønn...... med god samvittighet og, er ikke sånn at jeg gidder og chippe min deilige 360..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå