Joddze Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Kan jeg bruke mine MIDI filer som ringetoner på T300?Har hørt noe om .mmf filer,er ikke helt sikker.Jeg hadde tenkt å laste opp MIDI filer til en side,og så laste dem ned med telefonen.Har hørt noe om .mmf filer og et eller annet med ringetoner så nå er jeg litt undrende:Kan man bruke MIDI filer eller må de konverteres til .mmf? Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Tar jeg ikke feil bruker alle telefoner midi toner som ringetoner bortsett fra Samsung, som bruker .mmf filer. Du trenger nok .mid til din telefon. Lenke til kommentar
molna Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Såvidt jeg vet støtter alle mobiler med polytoner MMF-filer Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Jeg prøvde på min Nokia og da fikk jeg feil filformat Lenke til kommentar
molna Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Mener du mid eller mmf? Vel, Nokia er alltid litt utenfor når det gjelder standarder. Men jeg tror de støtter MMF de også... Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Jeg prøvde på min Nokia og da fikk jeg feil filformat .mff altså .mid funker flott. Lenke til kommentar
-kristoffer- Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Hva er egentlig MMF? Lenke til kommentar
Joddze Skrevet 19. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2003 Takk for svarene. Er det noen som vet hva forskjellen på MIDI og MMF er? Da tenker jeg på kvalitet og størrelse og sånt.. Lenke til kommentar
oling Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 http://aitech.ac.jp/~ckelly/midi/help/midi-search.html her kan du søke på omtrent alle sanger og får det i mid format. så er det bare å legge de inn på mobilen. Via kabel eller IR Lenke til kommentar
Joddze Skrevet 19. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2003 Jeg har ikke kabel,vet ikke om SE T300 har IR. Jeg tenkte å legge filene ut på en wml side og laste dem ned via GPRS. Men om noen visste om T300 hadde IR hadde jeg vært glad for svar. Takk til alle som har svart så langt Lenke til kommentar
trondbue Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Ericsson T300 har ir. Jeg kjøpte en kabel til ericsson t68 og t65 og den funker fint hvis du heller vil ha det. Kjøpte en usb kabel på clas ohlson til 349,- det eneste er at du da må laste ned software for t300 fra www.mobileaction.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå