Scamps Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Tenkte på en ting.. I denne jungelen av lcd skjermer er det ofte vanskelig å finne ut hva man skal kjøpe.. Selv om produsentene av et merke har forskjellig specs lurer jeg på om velkjente merker, eller merker som stort sett får god kritikk kan gi et lite hint? Feks har jeg skjønt at Sony, Samsung, Phillips og Panasonic stort sett kommer ganske bra ut av tester. Toshiba og Qpvision ser ut til å være ganske ålreite budsjett tver mens Tatung får meget blandet mottagelse.. Er jeg på sporet nå eller? Har som nevnt i tidligere tråder lyst tpå 37-40 tommers lcd men vil ikke gå mye over 10 000 kroner. Rett og slett fordi jeg ikke ser på meg selv som en teknisk jappe men vil likevel ha noe jeg kan få gode spill og film opplevelser med. Er jeg på trygg grunn hvis jeg velger en av modellene til de fire overnevnte i denne prisklassen eller er det viktig at jeg studerer hvert undermerke til feks Sony med lupe for å finne ut hvilken tv som er riktig for meg? Eller kan det tilogmed være at en modell fra Qpvision eller Toshiba ville gitt meg mest nytte for pengene? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Først av alt, hva skal du bruke tv'en mest til og hva er viktigst at det er bra kvalitet på? Panasonic lcd tv'er har jeg aldri sett, pana er best på plasma. Hvis du har råd til sharp xd1 37" ville jeg sett på den var jeg deg. Men til 10 000,- så vet jeg ikke. Er du ute etter plasma ville jeg gått for pana pv70. Lenke til kommentar
Scamps Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Ble litt utydelig. Bruker malen fra alastor her: Størrelse: 37-40. Sitter alt fra 2 til 4 meter unna. Prisklasse: 8000-11000 Hva slags spesifikasjoner mener du tven bør ha? LCD/Plasma? FullHD? 3x HDMI? Skriv her dine minimumskrav! LCD, 2*HDMI. Heady ready Hva slags kildesignal har du? S-video dvd og S-video fra pc. Sannsynligvis HDMI fra DVD og XBOX360 etterhvert (vet ikke hva den bruker) Hva annet enn tv skal du bruke den til? Skal brukes til XBOX 360, DVD og HD signaler fra parabol på sikt. Skal du koble til pc? Skal brukes til PC. Til å se serier og filmer stort sett og noe surfing. Sånn, beklager det rotete første innlegget . Som du ser kan jeg strekke meg litt på pris, bare jeg får mest mulig value for money Endret 9. september 2007 av Scamps Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Personlig ville jeg nok gått for denne, tror det er en av de beste på markdet til den prisen. Vil også anbefale deg (hvis du har muligheten) til å se på tv'ene selv hva du syns. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå