Beyma Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 (endret) ja nå husker jeg... da jeg spilte ps2 online så var faktisk ikone for nett frakobla på pcen, jeg vet ikke hva som var galt.. men jaja.. fikk nå spilt da 9461158[/snapback] Ja.. laster ned et par demoer nå, så det må jo funke.. Legg meg til dere som spiller XBL Fartum Endret 9. september 2007 av crimar Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 hey. må bare høre om det fortsatt går bra å bruke pcen som router til 360, hehe.. ikke mere ip konflikter ? Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 Får ip kræsj i xp, men det funker helt fint fordet Så alt funker helt fint.. Må bare fjerne og opprette broen mellom kobligene hver gang jeg skrur av og på xp.. Eller så krøller det seg litt.. Tror det er pga trådløse nettverkskort driveren.. Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 hehe ok.. ja.. du kan jo søke etter ny driver da? vis du skriver merke og model skal jeg prøve å hjelpe deg med å finne den nyeste driveren Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 14. september 2007 Forfatter Del Skrevet 14. september 2007 Den heter Ralink turbo wireless card tror jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå