Beyma Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Jeg har en xbox 360 som jeg vil ha lice på, men den trådløse ruteren er så langt unna at jeg ikke får inn internett med den trådløse antennen til 360.. Er det mulig å bruke pcn min som en ruter? Eller finnes det en annen måte jeg kan gjøre dette på? Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 kabel ellers så kan du prøve dette vet ikke om sist nevnte funker men er ikke dyrt og prøve da Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 kabel ellers så kan du prøve dette vet ikke om sist nevnte funker men er ikke dyrt og prøve da 9460288[/snapback] Ruter er på andre siden av leiligheten og vil ikke trekke en tvers over.. Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 få takk i et extra nettværks kort og kjør tråløst og kabel i Brigde modus.. gjort dette med ps2 uten problemer! Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 få takk i et extra nettværks kort og kjør tråløst og kabel i Brigde modus.. gjort dette med ps2 uten problemer! 9460524[/snapback] Kan du forklare litt bedre? skjønte ikke helt.. Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 ok.. du har tråløst nett nå sant? det du må gjøre er å kjøpe/skaffe et vanelig nettværks kort som du skal plugge til xboxen, da du har putta inn det nye nettværkskortet så ( vis du ikke alerede har et da?) så Trykker du på Start - Kontrollpanel - Nettverkstilkoblinger og hoder inne CTRL knappen og velger Lokal tilkobling og Trådløs nettverkstilkobling - Høyreklikker på en av dem og velger Opprett bru imellom koblinger.. da skal du kunne spille på Xboxen din.. vis det er det du mener? husker ikke om du MÅ ha Kryssa kabel eller ikke Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Herlig.. Det funka.. Takk for hjelpen Denne burde bli en sticky Edit: Må pcn være på for at det skal funke? Endret 9. september 2007 av crimar Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 ja desverre... men det går nokk bra bra det funka da Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Vent.. Nå failer IP adress på test conecction og det kommer opp en ip kræsj feilmelding i windows.. Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 ja vel? men da du testa i sta... kom du inn på xbox live eller hva det heter? jeg er IKKE noe xbox guru.. så dette vet jeg ikke noe om.. men det skal gå.. har du testa med å restarte pcen? Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Restarta og ingen hjelp.. Failer på ipadress.. Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 bruker du kryssa kabel eller normal? bruker du normal så prøv å bytt fra normal til kryssa... sånn skal det se ut: Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Forskjellen på de er? Kryssa og normal.. Endret 9. september 2007 av crimar Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Nå funker det plutselig igjen.. får håpe det ikke slutter å funke.. Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 ja åssen skal jeg nå forklare det da:P men på det bilde ser det ut som kabelen ikke er i bruk.. ok... men du har ikke både kabel og tråløst til nettet? Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Kabelen er i bruk.. Men vises ikke.. Funker i skrivende stund.. Nei.. Jeg har bare et trådløst nettverkskort som er koblet til ruteren.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Jeg kjører med trådløst til PC'en og kabel fra PC til Xbox 360. Det at PC'en må være på hvis jeg skal ha nett på Xboxen bryr meg egentlig ikke, ettersom PC'en står på ca 24t i døgnet uansett. Søk litt så kanskje du finner tråden min, jeg orker ikke lete frem selv Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 men problemet er løst nå? ikke sant? Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 men problemet er løst nå? ikke sant? 9461090[/snapback] Ja jeg håper det Takk for hjelp Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 ja nå husker jeg... da jeg spilte ps2 online så var faktisk ikone for nett frakobla på pcen, jeg vet ikke hva som var galt.. men jaja.. fikk nå spilt da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå