Izex Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Noen som har en anelse om hvor sånnt kan skaffes? Fløyte - musikk horn til bil som spiller en liten musikk snei...hadde vært no å skremt fotgjengerne med hehe Elektronisk sak, tror ikke de drives av kompressor, og det er ikke flerstemt kompressor horn jeg mener. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Nope vet ikke hvor du kan kjøpe noe sånt unyttig leketøy i norge, så har du vel ikke lovt å bruke det heller på bilen din, tror eg? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Klas ohlson har sikkert noe og eg tror angren eller ka nå det hete selger en del slike gøye ting. Lenke til kommentar
Izex Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 Hører rykter om at de har no på torshov torshow eller hva det nå heter , noen som kan bekretfte dette? Where the h€ll is that? Lenke til kommentar
Izex Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 Hahaaa... :google: got it...bestillt det så nå skal fotgjengerne bli skremt på en ny måte når jeg kommer rasende i 120 jennom byens 30/15km/t sone http://www.torshovbil.no/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå