Cortinarius rubellus Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Det som er artig er at når du fyller opp og du ser det bare renner utover skjermkortet ditt. Men gikk det bra eller kortslutta noe? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 hvis det du abre har bruk destilert og kjøleveske leder det ikek strøm da jeg hadde en diger sølebytt utover mitt HK men det funker like fint og funka like fint imens det rant oppå der Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Hvis du hadde på PC-en og det rant vann over så var du griseheldig skal jeg si deg, men hvis man har av PC-en og driver å fyller vannkjølinga så går det som oftest bra...Det er hvis du har på PC-en og får lekasje at dødsfallene kommer. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 hvis det du abre har bruk destilert og kjøleveske leder det ikek strøm da jeg hadde en diger sølebytt utover mitt HK men det funker like fint og funka like fint imens det rant oppå der Men, med en gang det kommer de minste bakterier, så leder det plutselig strøm Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 vel PC-en var på og det hadde den nok vært en dag eller noe og da lå HK flatt så det rant utover istedenfor av/nedover Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Når det gjelder min lekasje så ble ingenting ødelagt, så ikke noe vann i kabinettet eller på noen andre komponenter, var (heldigvis) bare snakk om noen få dråper. Fikk skrudd det av i tide og fikk (forhåpentligvis) fikset det, men jeg er ikke fornøyd med slik det er nå så jeg må nok åpne det opp og endre litt senere. Er absolutt ikke et vakkert syn å se vann i "fritt fall" i PC-en Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 en sprudlene foss i norsk "natur" er da alltid et pent syn Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Haha ja! Fikk lyst til å lage en slags fossefall-pc nå Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Er da fult mulig det med et tett dobbelt lag plexi i døra eller et annet sted med et volum alt ettersom hvor stot areal det er Blir nok litt restrektivt, men funke vil det nok Endret 19. oktober 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Haha ja! Fikk lyst til å lage en slags fossefall-pc nå Det hadde jo vært sinnsykt tøft! :!: incoming PM heanwi Lenke til kommentar
TordO Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Da har jeg også opplevd en vannkjølers verste mareritt, bortsett fra at mitt tilfelle var en god del "dramatisk" enn heanwi sitt: Jeg satt oppe i går natt rundt kl 2 og leste på forumet her. Plutselig hører jeg bare "popp" og så renner det, nei foresten, det sprutet vann ut over skrivebordet. Da hadde slangen som er festet til outlet'en på cpu-blokken hoppet av, og vannet sprutet. Jeg hoppet til og fikk tatt strømmen. Jeg har en følelse at det gikk bra siden det var skjembilde helt til jeg tok strømmen. Hva tror dere? :/ Men seff var det en EK nippel, synes disse sitter MYE dårligere enn D-Tek sine. Har btw noen andre merket hvor liten plass det er mellom niplene på Fuzion blokka og på EK chipset-blokkene? det er så liten plass at det egentlig ikke er plass til to slangeklemmer:S (kan hende jeg har for tykke slangeklemmer da) Og angående EK blokkene: De EK niplene som fulgte med disse blokkene passer jo ikke :S De er for breie, slik at de treffer monteringsmutrene. Hvorfor i f** har ikke EK tenkt på dette? "Heldigvis" fulgte det med D-Tek blokker til CPU-blokka og pumpen, slik at jeg fikk satt disse på chipset blokkene (d-tek blokkene er mindre enn EK sine). Har dere noen tips? Skal noen snart bestille ifra sidewinders? siden jeg gjerne kunne tenkt meg noen fot med tygon r3603 7/16" ID - 11/16" OD slanger og noen D-tek nipler:) mvh Tord Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Skal kanskje snart komer helt ann på om jeg for solgt noe gammel HW eller har jeg ikke råd (8800GTX og evnt. P35-DS4 rev1.0) Men jeg bruker alltid strips jeg, noe bedre enn det for man ikke også er det så billig Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Er ikke alttid strips er bra nok Ghost, personlig bruker jeg enten plastikk-clips eller sånne metall-ringer som man kan skru strammere. For det har jeg funnet ut på den iriterende måten. Endret 20. oktober 2007 av Fluesopp Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Er ikke alttid strips er bra nok Ghost, personlig bruker jeg enten plastikk-clips eller sånne metall-ringer som man kan skru strammere. aka slangeklemmer? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 noe sånt ja, jeg elsker jernteppe Lenke til kommentar
TordO Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 er det vanlig at vannet i tanken går ned etter bare noen dager? jeg sjekker etter lekasjer hele tiden, men finner ingen, og ikke noen vanndråper å se.. :S Kan noen som er mer erfaren enn meg kanskje svare på om dette er normalt? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 det gjør det ja, vannet fordamper litt og hvis det er varmt i tillegg så fordamper det litt mer. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 23. oktober 2007 Del Skrevet 23. oktober 2007 er det vanlig at vannet i tanken går ned etter bare noen dager?jeg sjekker etter lekasjer hele tiden, men finner ingen, og ikke noen vanndråper å se.. :S Kan noen som er mer erfaren enn meg kanskje svare på om dette er normalt? Luft i luupen, fordamping, vannet utvider seg også når det er varmt. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Hva tror dere om DDCT-01s m/ Petra top med Thermochill PA120.1 (med en 80CFM vifte)? Loopen skal brukes til å kjøle 4 rambrikker (FlexXlc). Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Holder i massevis med den pumpen da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå