The Ghost Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Har alt brukt dremelen i bånn pluss at det hadde blitt konfliketer mellom rad og PSU .... Men tror jeg kanskje har funnet en løsning, men først må jeg vakse og støvsuge topp etasjen Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 er ikke dårlig løsning å ha den i bunn, viftene oppå blåser over hket som alltid er en fordel Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Har fått festet det nå, men stor sliter med å få ut boblene det T-line min ble litt hemma det det ble for mye knekk på slangen ellers .... Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 23. september 2007 Forfatter Del Skrevet 23. september 2007 bilde? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Kan ta bilde, men fr ikke lagt det ut nå så da ser jeg ikke helt vitsen Men har koplet om litt og nå er det som det skal være, men hvor lenge er det meningen at det skal ta før systemet blir luft fritt ? har stått å gått på pumpa en stund (på en 340W PSU), men det er fremdeles mange små små bobler nesten skum .... Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Kan ta bilde, men fr ikke lagt det ut nå så da ser jeg ikke helt vitsen Men har koplet om litt og nå er det som det skal være, men hvor lenge er det meningen at det skal ta før systemet blir luft fritt ? har stått å gått på pumpa en stund (på en 340W PSU), men det er fremdeles mange små små bobler nesten skum .... 9558627[/snapback] Med bare T-Kobling tar det alt fra 1 time til 3 døgn, varierer veldig. Tar ca 5 timer hos meg. Blir sikkert enda mer når jeg får en radiator til + 2 blokker ekstra i loopen. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Det var da veldig lang tid !! Da er det jo MYE MYE bedre med tank .... Men regner med at det går hlet fint å bruke den imens Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Det var da veldig lang tid !!Da er det jo MYE MYE bedre med tank .... Men regner med at det går hlet fint å bruke den imens 9559022[/snapback] Klart det går mye fortere med tank, men det er langt i fra skadelig at det er litt bobler i systemet noen timer. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Da var 2x Double Heater Core bestilt Mangler bare alt det andre nå (pumpe, slanger, tank, blokker osv) Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 håper virkelig du har et digert kabinett om alt skal inn der Lenke til kommentar
smy Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 håper jeg også for de er svære http://home.no/smy/bula/IMG_1008.JPG bilde av min 2 Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Jeg skal gjøre som deg lordsmygen, og ha de utenfor kabinettet. Jeg trenger forresten vifter til disse to... De kan godt lage litt lyd, så lenge ytelsen er god. Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 Hvis du vil ha lyd er delta tingen! Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Hvis du vil ha lyd er delta tingen! 9575250[/snapback] Forslag til hvilke? Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 den kraftigaste du finner på markedet Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 (endret) Da får jeg nok klager fra leieboerne Men fra katt til puma, hvilken vifte bruker folk flest på radiatoren sin? Endret 25. september 2007 av heanwi Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Men fra katt til puma, hvilken vifte bruker folk flest på radiatoren sin? Delta AFB1212SHE Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 25. september 2007 Forfatter Del Skrevet 25. september 2007 Han spom folk flest Det har jo på ka krav du har til støynivået... Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Har laget/loddet meg en bryter der jeg bytter mellom 7v og 12v, men de er ikke så alt for stille på 7v så dere som sitter uten headset og vedsiden av meg på HWLan07 må kjøpe øre propper Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Han spom folk flest Det har jo på ka krav du har til støynivået... 9576200[/snapback] Er jo bare å sette ned volten, mener personlig mener jeg at Delta viftene til vannkjøling er genialt så lenge du kan styre volten på de Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå