elektroboy Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Hei! Har sett litt på youtube. Når de putter mentos oppi en cola flaske. Men fester de mentosen oppi korken? Også rister de den, og hiver den nedi bakken. Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Eller du kan pakke mentosen inni litt dasspapir, slik at du får tid til å skru igjen, før vulkanutbruddet. Lenke til kommentar
Effekt Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Har du tenkt å prøve dette? I så fall tviler eg veldig på at det vil funke særlig bra pga. at kullsyrenivået i den colaen som selgast i Norge er mykje lavere enn på den som selgast i Nord-Amerika. Endret 9. september 2007 av raspekaker Lenke til kommentar
ecko Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 kjøp firstprice colaen. det funker med den som har sukker i seg også. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Jeg og en kamerat testa med menthos og Pespi Max, funka som bare faen det, bunnen av flaska spratt ut faktisk. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Dette funker fett, husker det var en i klassen som gjorde det på klasse avslutningen, dog med fanta. Men allikavel så sto spruten 2 meter opp i taket. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Tror salt skal fungere bedre. Også Fruktsukker har jeg hørt. Drev de ikke med salt i Mythbusters? Fikk en utrolig sprut på minst 10 meter ivertfall. Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Okay:) Takk for svar. Men fester jeg den ene mentosen i korken? Og bruker jeg vanlig cola eller light? Lenke til kommentar
uranus Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Fest i korken og brukt Cola light. Lenke til kommentar
ecko Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 dæven! hva med å tømme litt ut av flaska, nok til at lengden av en hel pakke mentos kan være oppi!, så bruker du limpistol og limer på en og en nedover, eller bare limer på hele pakken. du skrur igjen, rister å ser hva som skjer. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Dette er veldig artig!, Jeg å 2 kompiser kjøpte 4 pepsimax flasker. Fy faen fikk Flaskene til å sprette 7-8 meter i lufta. bare å ha 2-3 mint menthos oppi å skru igjen. Rist som faen i ca 10-20 sec å cast den høyt oppi lufta. Traff nesten en barnevogn med den ene flasken Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Jeg og en kamerat testa med menthos og Pespi Max, funka som bare faen det, bunnen av flaska spratt ut faktisk. 9459904[/snapback] Dette funker fett, husker det var en i klassen som gjorde det på klasse avslutningen, dog med fanta. Men allikavel så sto spruten 2 meter opp i taket. 9459915[/snapback] Yey! Last de opp da. YouTube eller annen enkel plass... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå