Irrelevant Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Logitech MX Revolution-musa mi henger seg hele tiden, ca 1 gang hvert 2. minutt. Det skjer når mottakeren står bak et aluminiumskabinett, ca. 0,5 m fra musa. Jeg har prøvd å koble mottakeren til forran, og da går det helt fint, men der er det uaktuelt å ha den. Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 Den har sluttet å henge seg i Windows, men den henger seg fremdeles veldig i Battlefield 2. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Hadde selv dette problemet. Musa blir jo i utgangspunktet gjenkjent som en "generic wireless controller" Dvs at kun basisfunksjonene fungerer (venstre, høyre og rullehjul) For å få full funksjon må man installere setpoint. Min setpoint installasjon hang seg helt på slutten og musa kunne kun fungere når jeg tok ut og inn mottageren av USB porten. (dette har med USB driverne å gjøre, jmf hvordan man legger inn SP2 osv) I hvertfall så hadde jeg det samme problemet som deg så lenge setpointinstallasjon feilet, er du sikker på at du har fått en korrekt installasjon av musa? Finner du "Setpoint settings" i musegenskapene? Og dukker "MX Revolution" opp som et valg der? Hvis dette ikke er problemet så kan det hende at det er noe med USB driverne dine, der kan jeg ikke hjelpe deg men det kan sikkert produsenten av hovedkortet ditt. Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 11. september 2007 Forfatter Del Skrevet 11. september 2007 Skal sjekke i morgen Kan godt hende det er USB-driveren, PC-en er nybygget og jeg har sikkert gjort noe driverfeil. Det rare er at det er neppe mer enn fem cm lengre fra musa til baksiden av kabinettet, enn det er fra musa til fronten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå