alexanderm Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Jeg vill bruke den stasjonære maskinen min med min bærbar. Jeg vil bruke den bærbare skjermen som skjerm for min stasjonære maskin men jeg vet ikke hvorda. Grunnen til det er at den bærbare har bra skjerm og det gjør heller ikke noe hvis det gikk an koble tastaturet i den bærbare til den stasjonære og. Hvordan gjør jeg det? Grunnen til det er at den stasjonære har bra maskinvare men ikke bærbaren. Finnes det noen programmer eller lsøninger til det? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 henger meg på for å finne svaret Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Jeg kjenner ikke til noen løsning for å benytte seg av en laptop som ekstern skjerm. Laptoper har ikke skjerminngang. Eneste løsningen jeg kan komme på i farta er å benytte seg av remote desktop, med raskt LAN i mellom. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 MaxiVista. http://www.maxivista.com/ Lenke til kommentar
JFM Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) jeg er på utkikk etter et program som jeg kan se skjermen til min stasjonære pc på min bærbare. jeg skal sitte på skolen med min bærbare, og koble meg til min stasjonære. for så å bruke skjermen, tastaturet og musa til den bærbar til å jobbe på den stasjonære. edit: den bærbare har win vista. den stasjonære har XP edit2: har tengt å bruke Hamachi. så kobler jeg til med "ekstent skrivebord". vil det funke? Endret 9. september 2007 av JFM Lenke til kommentar
JFM Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 hvordan aktiverer jeg eksternt skrivebord? Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Høyreklikk på "Min Datamaskin" -> engenskaper/properties -> remote og kryss av boksen under "remote desktop" / "eksternt skrivebord". Om du har brannmur hjemme så må du åpne port 3389 og forwarde den til maskinen din. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Høyreklikk på "Min Datamaskin" -> engenskaper/properties -> remote og kryss av boksen under "remote desktop" / "eksternt skrivebord". Om du har brannmur hjemme så må du åpne port 3389 og forwarde den til maskinen din. 9470535[/snapback] men jeg kjører xp home. og det har ikke eksternt skrivebord har opprettet en ny tråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=828119&hl= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå