misterpogo Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Her leita på dei fleste nettsider, men finn ikkje ein konverter som er Female/Female. Skal koble opp: Xbox 360 - VGA - Adapter Minijack - Female/Female - Høgtalar. Hadde verkeleg satt pris på om nokon kunne assistere meg her. Takkar Lenke til kommentar
jegerenfisk Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Hadde samme problem, løsningen min ble å kobble den til In linjen på pcen.. Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Du kan jo bare ta og kjøpe to han/hun kabler og bare klippe dem i to og feste dem sammen igjen. Du tar poenget og hadde vært veldig enkelt Lenke til kommentar
Freeky2k Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Kjøp en rca til female jack og bruk en en skjøtekabel da vil du få feamle jack i enden. =--o <------o EDIT: I kombinasjon med en vanlig skjøteledning, gir vel ønsket resultat ? Må ha female rca på den converteren men det vet jeg at dem har. Endret 9. september 2007 av Freeky2k Lenke til kommentar
.H.K.O. Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Kan kjøpe en y plugg med to hunner og en hann. Så bruker du bare hunn puggene. Lenke til kommentar
misterpogo Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Hadde samme problem, løsningen min ble å kobble den til In linjen på pcen.. 9459576[/snapback] Edit: Nevermind, Fann det ut Endret 9. september 2007 av misterpogo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå