snodre93 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Hei! Jeg har nettop fått nokia n73 music edition.Når jeg fikk den brukte jeg mitt gamle abonement tele2 mobil pluss.Med tele2 gikk det fint å ringe med video(videotelefoni).Men så bytta jeg til one call. Og når jeg prøver å ringe video så får jeg meldingen "sjekk netverkstjenester" eller "Kan ikke foreta videoanrop, støttes ikke av mottaker eller netverk når jeg ringer til en med samme telefon som meg. Noen som vet hva som er feil eller eventuelt hva jeg skal gjøre? Lenke til kommentar
rodell Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Hei!Jeg har nettop fått nokia n73 music edition.Når jeg fikk den brukte jeg mitt gamle abonement tele2 mobil pluss.Med tele2 gikk det fint å ringe med video(videotelefoni).Men så bytta jeg til one call. Og når jeg prøver å ringe video så får jeg meldingen "sjekk netverkstjenester" eller "Kan ikke foreta videoanrop, støttes ikke av mottaker eller netverk når jeg ringer til en med samme telefon som meg. Noen som vet hva som er feil eller eventuelt hva jeg skal gjøre? 9459438[/snapback] Onecall har skiftet "leverandør", og de støtter ikke 3g lengre. De gikk fra netcom til NTS eller no sånt. Lenke til kommentar
Mr-ISO Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Stemmer at de har gått over til Network Norway. De støtter ikke 3G. Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Men de vil få 3G igjen over nyttår ellerno (: Lenke til kommentar
poe Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Stemmer at de har gått over til Network Norway. De støtter ikke 3G. 9459674[/snapback] Jeg er Onecallkunde og har fremdeles netcomnettet og 3G. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Jeg er Onecallkunde og har fremdeles netcomnettet og 3G. 9460097[/snapback] Det hørtes korrekt ut, overgangen vil begynne fra 1. september 2007 og innen nyttår skal alle være flyttet over til Network Norway. Og dermed miste tilgangen til 3G på ubestemt tid. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Dette er helt feil. One Call sender fremdeles ut NetCom-simkort, så dette har ingenting å gjøre med overgangen til Network Norway. Feilen hos deg kan skyldes: * Manglende 3G-dekning hos deg * Manglende 3G-dekning hos den du prøver å ringe til * Feil i NetCom sitt nett - abonnementet ditt trenger reaktivering av 3G-tjenesten -snubbel Lenke til kommentar
Zewex Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Ifølge One Call starter overføringen av deres kunder til NNs nett først i slutten av september, og vil taes i puljer framover. Alle kundene overføres ikke samtidig. Alle kunder vil da få nye SIM-kort. Man vil kunne oppleve problemer med 3G-dekningen som følge av overføringen, men dette skal være i orden fra nyåret. Når det gjelder problemer med videotelefoni hos One Call, har jeg selv opplevd dette. Får alltid samme besked om at mobil eller nettverk ikke støtter videotelefoni, selv om begge har 3G-dekning, befinner seg i samme område, og den jeg ringer også har abonnement fra operatør i NetComs nett. Om feilen ligger hos One Call eller NetCom som netteier er ikke godt å si. Har vært i kontakt med One Call om dette, og de har igjen forhørt seg med NetCom, som har forsøkt forskjellig, uten at det har løst problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå